ساری،

جشن بزرگ نخبگان علمی کنکور

جشن بزرگ نخبگان علمی کنکور سال 1395 شهرستان جویبار در سالن همایش شهدای فرهنگی و دانش آموزی آموزش وپرورش شهرستان جویبار برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، محمد انصارالحسینی رئیس اداره انجمن اولیاء آموزش وپرورش در این مراسم گفت: در هیچ دینی به اندازه دین اسلام ودر هیچ فرهنگ وتمدنی به اندازه فرهنگ وتمدن ایرانی به اهمیت علم ودانش تاکید نشده است در دین اسلام همین بس که حضرت محمد(ص) بهاء دادن علم ودانش می فرماید: دنبال علم بروید هرچند که در چین باشد بطوری که در قرآن کریم هم از عالم بعنوان یکی از اسماء الهی یاد شده است.

وی افزود: افراد به لحاظ توانمندی ها با هم متفاوت خلق می شوند وخداوند به افراد مختلف استعدادهای متفاوتی را عطا می کند وشما نخبگان علمی شهرستان جویبار به لحاظ برخورداری از شرایط واستعداد خدادادی و تلاش وکوشش خود به این مراتب علمی دست یافتید و باید شرایط مطلوبی را در آینده برای دیگر افراد جامعه فراهم کنید و الگوی مناسبی برای دیگر دانش آموزان شهرستان باشید.

مدیر آموزش وپرورش شهرستان جویبار نیز در این مراسم گفت: موفقیت شما عزیزان علاوه براینکه مرهون زحمات وتلاش خودتان و والینتان است مرهون زحمات معلمان این سخت کوشان وعزیزان بی ادعا ومدیران لایق وشایسته شما است که توانشتند با برنامه ریزی خوب ودقیق شما را به موفقیت برسانند.

اصغر رحیمی افزود: این موفقیت که بعد از سالیان برای دانش آموزان شهرستان جویبار اتفاق افتاد که 11 نفر در رشته پزشکی و دندانپزشکی و تعداد زیادی در رشته های مهندسی و علوم انسانی در دانشگاههای درجه یک قبول شوند.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.