فرمانده نیروی انتظامی استان اردبیل در نشست هم‌اندیشی با شهردار اردبیل گفت: کلانتری‌های ۱۶ و ۱۴ اردبیل از نظر ساختمان و مکان در شان مردم شریف منطقه نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، سردار حسین عبدی تصریح کرد: از آنجایی که ما خدمتگذار مردم هستیم، اگر فضای خدمت مناسب و خوشایند فراهم باشد، طبیعتا کار خدمت رسانی هم با روند مناسبی انجام خواهد گرفت.

وی با اشاره به در دست اجرا بودن چند پروژه عمرانی از سوی فرماندهی انتظامی استان، اظهار کرد: برای بهسازی ساختمان کلانتری ۱۴ اردبیل ناچار به تخریب ساختمان فعلی هستیم که امیدواریم با نگاه حمایت آمیز دستگاه هایی نظیر شهرداری و استانداری نسبت به رفع مشکلات مذکور در فضای ساختمان کلانتری اقدام شود.

شهردار اردبیل در این نشست افزود: قطعا مجموعه شهرداری خدمات نیروی انتظامی را موثر و قابل تقدیر می داند.

حمید لطف‌اللهیان افزود: اگر در سال گذشته شاهد کاهش آمار آسیب‌های اجتماعی و امنیتی در سطح شهر بودیم، همه در سایه خدمات دلسوزانه مجموعه انتظامی در استان اردبیل بوده و تلاش همکاران انتظامی زمینه خدمات بهتر برای مردم از سوی شهرداری را هم فراهم آورده است.

وی تصریح کرد: در اصل نمی توان به شهرداری صرفا به چشم یک اداره نگاه کرد، چرا که متعلق به همه مردم و همه نهادهاست.

لطف‌اللهیان ادامه داد: در مورد کمک به بهسازی فضای کلانتری ۱۴ اردبیل نیز همکاری نزدیک را بر خود وظیفه می دانیم و اعتقاد داریم نیروی انتظامی قوی در واقع شهرداری توانمند را به دنبال خواهد داشت.

وی همچنین در ارتباط با همکاری شهرداری اردبیل در بخش مهندسی جهت شروع بازسازی و یا احداث ساختمان جدید کلانتری ۱۴ با تایید و هماهنگی استانداری اردبیل، قول مساعد داد.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.