وی ادامه داد: این مرکز در کرمانشاه از سال 79 آغاز به کار کرده و برقراری تعامل بین تماس گیرنده و مشاور موجب می شود، نیاز تماس گیرندگان برطرف شده یا موجب تثبیت و یا بهبود سلامت روان آنان شود.
رجبی بسیاری از مشکلات مطرح شده را ناشی از مسایل جزئی و یا از سرناآگاهی عنوان کرد که از طریق سوق دادن مخاطب به سمت یک هماندیشی می تواند از حاد شدن مشکل جلوگیری می کند.
کارشناس مسئول مشاوره بهزیستی استان کرمانشاه گفت: به طور میانگین و به صورت فصلی نزدیک به پنج هزار تماس با این مرکز برقرار می شود و به صورت روزانه 150 تا 160 مخاطب با این مرکز تماس می گیرند.