اختصاص امکانات ورزشی به بانوان یک ضرورت است.

ضرورت اختصاص امکانات ورزشی به بانوانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام،معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام اعلام کرد: امکانات و زیرساخت های ورزشی به عنوان یک نیاز ضروری و همگانی باید به بانوان به عنوان نیمی از جامعه اختصاص یابد.
 
شهناز قبادی ادامه داد: اهمیت ‌دادن به مباحث بانوان در واقع ارزش نهادن به سلامت خانواده و جامعه است و برای ایجاد روحیه نشاط و شادابی و ارتقا سرانه فضای ورزشی باید راهکارهایی اندیشیده شود که نیازمند پیگیری مستمر هستند.
 
وی افزود: ورزش در استان و در بخش بانوان پیشکسوتان و بزرگانی دارد و هر روز شاهد افتخار آفرینی آنها در سطح ملی و بین المللی هستیم و با مدیریت صحیح و استفاده از ظرفیت‌ها نه تنها ورزش این استان توسعه می یابد بلکه بانوان نیز از فرصت های بدست آمده نهایت بهره را می برند.  
 
وی با بیان اینکه توسعه ورزش به ویژه در بخش بانوان به طور جدی در دستور کار مسئولان قرار دارد.
 
معاون ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان یادآور شد: زیر ساخت های ورزش بانوان در استان مورد توجه قرار گرفته و در تلاشیم با برنامه ریزی و مدیریت در سال جدید امکانات و جایگاه ورزش بانوان در استان را ارتقا دهیم.
 
 در سال 95 و در رویدادهای مختلف ورزشی ورزشکاران زن استان موفق به کسب 132 مدال ملی، 59 مدال بین المللی و 102 مدال آسیایی شدند.
 
 
انتهای پیام/ د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.