پیشکسوت پرسپولیس گفت: رضاییان حق دارد در جشن قهرمانی پرسپولیس شرکت کند.

یوسفی:رضاییان هم در قهرمانی پرسپولیس نقش داشترحیم یوسفی در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره جدایی رامین رضاییان از باشگاه پرسپولیس اظهار داشت:رضاییان بازیکن بزرگی است و در ترکیب تیم ملی نیز حضور دارد و بازیکن تاثیر گذاری برای پرسپولیس است با توجه با اتفاقاتی که برای این بازیکن افتاده است پیشکسوتان باید وساط کنند تا وی دوباره به تیم بازگردد.چون حضور او در ترکیب تیم بسیار مهم است.

وی افزود: همه بازیکنان چنین شرایطی را تجربه کرده اند.اگر بازیکنی چنین اشتباهی می کند باشگاه و مریبان باید او را کنترل کنند نه اینکه او را به حال خود رها کنند.رضاییان نقش بسیار ی در قهرمانی پسپولیس داشته است بنابراین حق دارد که در جشن قهرمانی شرکت کنند و نباید زحمات او را نادیده گرفت.

یوسفی درباره بازی پرسپولیس با الریان قطر گفت:پرسپولیس بازی مهمی را در پیش دارد و ما محکوم به برد هستیم. عربها هیچ گاه در ورزشگاه 100 هرانفری بازی نکرده اند بنا براین اگر در این بازی هواداران استادیوم را پر کنند آنها خود را از پیش باخته می دانند.با توجه به شرایط جدول پیروز ی ما در این بازی نقش مهمی در صعود به مرحله بعد دارد بنابراین بازیکنان باید حواسشان را جمع کنند و بر بازی مسیلط باشند.

پیشکسوت پرسپولیس درپایان درباره کمک مالی هواداران به باشگاه عنوان کرد:معتقدم کمک هواداران نقش زیادی در بهبود شرایط باشگاه دارد در بازی با الریان نیز 75هزار صندلی متعلق به پرسپولیسی ها است و با پولی که پرداخت می کنند می توانند بخشی از مشکلات را حل کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار