دبیر فدراسیون شطرنج از برگزاری مسابقات شطرنج قهرمانی غرب آسیا به میزبانی کشورمان خبر داد.

ایران میزبانی مسابقات شطرنج غرب آسیا شد/برگزاری شطرنج قهرمانی جوانان آسیا در شیرازشهره بیات در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: مسابقات شطرنج قهرمانی غرب آسیا 5 تا 14 تیرماه در محل فدراسیون شطرنج با حضور شطرنج بازان خارجی برگزار می شود.

وی افزود: برای شرکت در این دور از مسابقات، شطرنج بازانی از 13 کشور شرکت کنند اما به طور معمول کشورهایی که حاضر به حضور در این مسابقات می شوند از این تعداد کمتر است.

دبیر فدراسیون شطرنج گفت: در حال حاضر مشغول بررسی جدول زمان بندی این رویداد هستیم و تا کنون هیچ کشوری برای شرکت در این رقابت اعلام آمادگی نکرده است. این مسابقات در 2 بخش مردان و زنان خواهد بود و شطرنج بازان کشور مان نیز در این رقابت ها حضور دارند.

وی ادامه داد: مسابقات شطرنج قهرمانی غرب آسیا یک بار در سال های گذشته به میزبانی ایران انجام شد و این برای دومین بار است که این رقابت ها را برگزار می کنیم.

دبیر فدراسیون شطرنج درباره مسابقات شطرنج قهرمانی جوانان آسیا در شیراز اظهار داشت: مسابقات شطرنج قهرمانی جوانان آسیا 11 تا 20 اردیبهشت ماه در 2 بخش پسران و دختران به میزبانی شیراز برگزار می شود که نفر اول این مسابقه به عنوان قهرمان آسیا معرفی می شود. تیم شطرنج کشورمان نیز با 12 بازیکن در رقابت ها حاضر می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار