مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، از برگزاری نشست سراسری معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در فروردین ماه سال جاری خبر داد.

نشست معاونان فرهنگی دانشگاه‌ها ۲۶ فروردین برگزار می‌شود
به گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، فضل الله ایرجی کجوری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم با اشاره به برگزاری نشست سراسری معاونان فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی در فروردین ماه سال جاری، افزود: تقویت تعامل و همگرایی در فعالیت‌های فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌ها از اصلی‌ترین اهداف برگزاری این نشست است.

وی با اشاره به انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بر ضرورت تقویت نشاط و پویایی فضای دانشگاه‌های کشور تأکید کرد و افزود: انسجام و برنامه ریزی در جهت افزایش سطح مشارکت به ویژه در میان دانشگاهیان از دیگر اهداف این نشست است.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم ادامه داد: در این نشست معاونان فرهنگی و اجتماعی و معاونان فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی دعوت شده‌اند.

وی عنوان کرد: علاوه بر مسؤلان ارشد فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ها، از چند تن از مسؤلان تراز اول نیز جهت شرکت و ایراد سخنرانی در این نشست دعوت به عمل آمده است.

مدیرکل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم گفت: این نشست از صبح شنبه ۲۶ فروردین ماه در سالن شهدای جهاد علمی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مدت یک روز برگزار می‌شود.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار