استاندار خوزستان هیچ منطقه‌ای در دنیا مانند خوزستان دارای تمامی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی همچون نفت، گاز، پتروشیمی، زمین‌های حاصل خیز کشاورزی، آب‌های شیرین، آب‌های آزاد، بنادر نیست.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز؛ غلامرضا شریعتی، استاندارخوزستان گفت: هیچ منطقه‌ای در دنیا نمی‌توان یافت که مثل خوزستان با تمامی کوچکی‌اش (۶۴ هزار کیلومتر مربع) دارای تمامی پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های اقتصادی همچون نفت، گاز، پتروشیمی، زمین‌های حاصل خیز کشاورزی، آب‌های شیرین، آب‌های آزاد، بنادر و غیره به طور یک جا باشد.

غلامرضا شریعتی اظهار کرد: خوزستان دارای همه ظرفیت‌ها و توانمندی‌های اقتصادی است که در صورت استفاده صحیح از این توانمندی‌ها می‌توان کل نیازهای اقتصادی کشور را تامین و برآورده کنیم.

وی افزود: متاسفانه از آنجایی که از این فرصت‌ها به خوبی استفاده نمی‌شود، بخشی نگری صورت می‌گیرد و منابع تکه تکه می‌شود، و این موضوع باعث شده که هیچ کجا اصلاح و بهبود پیدا نکند.

استاندار خوزستان  اظهار داشت: حضور نمایندگان کمیسیون اقتصادی در منطقه عامل خوبی است تا از نزدیک در جریان مشکلات و مسائل استان خوزستان قرار گیرند.

وی افزود: از سوی دیگر مواجه رودر روی اعضا با مردم منطقه و شنیدن حرف دلشان و دیدن مشکلات از نزدیک، سبب منع آنان از بخشی نگری می شود و براساس آن اولویت را به جاهایی می دهند که فرصت و امکان بیشتر سرمایه گذاری در آنها وجود دارد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.