امام جمعه کرمانشاه، مدیریت انقلابی کارآمد را رفع کننده مشکلات در حوزه تولید و اشتغال دانست.

امروزه بسیاری از جوانان تحصیل کرده کشور بیکارندبه گزارشگروه استان هایباشگاه خبرنگاران جوانازکرمانشاه؛نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خطبه های نمازجمعه با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در نخستین روز از سال نو در مشهد مقدس گفت: امروزه بسیاری از جوانان تحصیل کرده کشور بیکارند و بهبود اقتصادی برای رفع مشکلات معیشت مردم از دغدغه های مهم ایشان است.


آیت اله مصطفی علماء افزود:معظم له یکی از اهداف دشمنان را ناکارآمد جلوه دادن اسلام در مدیریت جامع دانستند، و راهکار خنثنی کردن این توطئه را برنامه ریزی مدبرانه و فعالیت متعهدانه و دلسوزانه عنوان کردند.

خطیب جمعه کرمانشاه در آستانه سیزدهم رجب سالروز ولادت با سعادت امیرالمومنین حضرت علی (ع) اظهار داشت؛ پیامبر اعظم (ص) در حدیثی خویش را شهر علم و حضرت عل (ع) را دروازه علم توصیف کردند و این تسلط علمی حضرت (ع) بر اسرار کائنات است.

وی گفت: در میان فلاسفه و بزرگان علمی ایران و جهان همواره از حضرت علی (ع) به عنوان انسانی اندیشمند، عدالتخواه، والا و واراسته یاد شده که در ابعاد مدیریت سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه، به همراه دخت نبی مکرم اسلام حضرت فاطمه زهراء (س) بهترین الگو هستند.

در ادامه آیت اله علما بیستم فروردین ماه سالروز قطع رابطه سیاسی ایران و آمریکا را یادآور شد و گفت: همانطوری که امام خمینی (ره) فرمودند، ما نیازی به رابطه  با آمریکا نداریم زیرا رابطه ما با آمریکا رابطه گرگ و میش است.

وی در پایان با اشاره به بمباران موشکی سوریه از سوی آمریکا آن را نشانه خوی وحشیگری و مستکبرانه کاخ سفید دانست.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.