عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: این 5 نفر با هم رقابت نخواهند کرد و حتی اگر در مناظره‌ها هم حضور داشته باشند،‌ یکدیگر را حمایت خواهند کرد.

۵ کاندیدای نهایی جبهه مردمی حتی در مناظره‌ها یکدیگر را حمایت خواهند کرد
به گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی چمران عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در حاشیه دومین مجمع ملی این جبهه مردمی  در جمع خبرنگاران درباره میزان موفقیت جبهه مردمی در انتخابات ریاست جمهوری 96 گفت: وظیفه ما این است که وارد عرصه کار و تلاش شویم و هرآنچه که نیرو هست و همه مردم تلاش خود را کنند و آنچه به صلاح‌مان باشد خداوند آن را رقم خواهد زد.

چمران همچنین در پاسخ به این سوال که آیا 5 نفر نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب به سازوکار این جبهه مردمی پایبند خواهند بود، تصریح کرد: چگونگی ادامه کار این 5 نفر را ما در شورای مرکزی دنبال می‌کنیم و این 5 نفر این را پذیرفته‌اند که در شرایطی که به یک نفر رسیدیم، بقیه به نفع او کنار بروند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب ادامه داد: تمکین به سازوکار جبهه مردمی را هم به صورت کتبی و هم به صورت تعهد اخلاقی پذیرفته‌اند و وقتی به گزینه نهایی رسیدند، از فرد نهایی حمایت خواهند کرد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: قرار است این 5 نفر یکدیگر را حمایت کنند، اظهار داشت: این 5 نفر با هم رقابت نخواهند کرد و حتی اگر در مناظره‌ها هم حضور داشته باشند،‌ یکدیگر را حمایت خواهند کرد و این حمایت تا پایان ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار