مشاور هنری «دیوار به دیوار» از بازخوردهای مخاطبان مجموعه تا تلاش برای حفظ کیفیت آن سخن گفت.

بازخوردهای مثبت مخاطبان خستگی‌ها را از بین می‌برد
سروش محمدزاده کارگردان سینما و مشاور هنری سریال دیوار به دیوار، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص بازخورد مخاطب از این مجموعه گفت: به علت حجم بالای کار در این پروژه با مردم به صورت مستقیم در ارتباط نیستیم؛ اما آن چیزی که در بازخورد خانواده، نزدیکان، صفحات مجازی، رسانه‌ها و نظر‌سنجی‌ها دیدیم، خوشبختانه نظرات مثبت بوده است.
 
وی افزود: نظر مخاطبان این است که «دیوار به دیوار» از لحاظ فنی، شکل تصاویر، نورپردازی، طراحی صحنه و لباس و کیفیت بازی بازیگران خوب است. ضمن اینکه باید گفت عوامل پشت دوربین نیز حرفه‌ای و سینمایی هستند و حتی سیمرغ جشنواره فیلم فجر را دریافت کردند و صرفا تلویزیونی نیستند. مجموع این ها باعث شده کیفیت فنی کار بالا برود.
 
وی اضافه کرد: زمان بالای فعالیت در این پروژه شاید ما را خسته کند؛ اما بازخوردهای مثبت همه خستگی ها را از بین می برد و تلاش و انرژی ما برای حفظ کیفیت را دو چندان خواهد کرد و این نوید را می دهم آن چیزی که تا به امروز پخش شده، استارت کار بوده و قسمت های جذاب تری در راه است.
 
محمدزاده درباره شخصیت‌پردازی بازیگران این مجموعه خاطرنشان کرد: بجز نویسنده که در این زمینه دقت لازم را انجام داده، خود بازیگران به طور جدی نقش و شخصیت خود را مورد بررسی و تحلیل قرار دادند و این بسیار مهم است.
 
 
انتهای پیام/
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار