حجت الاسلام رئیسی با ارسال پیامی به مجمع دوم جبهه مردمی نیروهای انقلاب به صورت رسمی در انتخابات ریاست جمهوری 96 اعلام کاندیداتوری کرد.

اعلام کاندیداتوری رسمی حجت الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست جمهوری 96به گزارش خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌هایگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سید صولت مرتضوی با حضور در دومین مجمع ملی جبهه مردمی نیروهای انقلاب که صبح امروز در شهر آفتاب برگزار شد گفت : بنده به نمایندگی از حجت السلام رییسی قرار است پیام وی را در کنگره قرائت کنم اما پیش از قرائت پیام، نکاتی را مطرح می کنم .

وی افزود : اقای رییسی از کسانی که از وی خواستند تا کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری را بپذیرد، سپاس گذاری کرده و کمال امتنان از آحاد جامعه دارد.

مرتضوی ادامه داد: قطعا همه بزرگان جمع هم از شناسنامه و هم از کارنامه کاری اقای رییسی مطلعند و انشالله برنامه های وی هم به سمع و نظر همگان خواهد رسید .

وی گفت : انچه مسلم است و نظر به مراجعات مکرر و درخواست های متعدد با اقدامی که وی ( حجت السلام رییسی ) دیروز با ارسال درخواست استعفا از هییت نظارت مرکزی رسما پذیرش داوطلبی خود را ابلاغ  کرد.

مرتضوی تا کید کرد : حضور حجت السلام رییسی در انتخابات جدی است که امیدوارم با قوت و حمایت همه جانبه مردمی، نقش آفرین شود .

وی در پایان گفت : ججت السلام رییسی بسيار مايل بودند كه برای تشكر حضوري در اين مجمع شركت كند، اما به علت زلزله خراسان حضور نيافتند.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عاشقان ولايت
۱۱:۴۳ ۱۷ فروردين ۱۳۹۶
انشاء ا... آقاي رئيسي موفق و پيروز باشند و با ايجاد دولتي انقلابي زمينه ساز ظهور حضرت مهدي ع باشيم
آخرین اخبار