تخمین زده می شود حدود ده هزار کودک آواره زیر هجده سال در اروپا، مفقود و هدف خشونت بزهکاران قرار گرفته اند .

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان ؛ در نشستی که در شهرستان لینز اتریش با شرکت وکلای کودکان و نوجوانان و کارشناسان برگزار شد تخمین زده می شود که حدود ده هزار کودک آواره زیر هجده سال در اروپا، مفقود و هدف خشونت بزهکاران قرار گرفته اند .

در این نشست تحت عنوان «گم شده در دوران آوارگی» کارشناسان نسبت به حمایت از افراد خردسال ؛زنان جوان و کودکان تاکید کردند.

نتایج تحقیقاتی که در این نشست ارایه شد ؛حاکی از ان است که در سال 2015میلادی بیش از 88 هزار فرد زیر هجده سال به اتحادیه اروپا پناه آوردند و حدود ده هزار تن از این افراد که بدون همراه بوده اند، مفقود شده اند.

گرالد تاتسگرن از بخش جنایی اداره پلیس اتریش در این نشست، با اشاره به اینکه افراد خردسال بدون همراه به آسانی هدف قاچاقچیان انسان قرار می گیرند؛گفت : تحقیقات ما نشان می دهد دختران و زنان جوان آواره نیجریه ای که پولی برای قاچاقچیان برای انتقالشان به اروپا در اختیار ندارند در قایق های آوارگان در دریای مدیترانه جایشان رزرو می شود.

به گفته این کارشناس اتریشی؛ قاچاقچیان از این دختران جوان می خواهند بدهی های خود را با کار در مراکز فحشا در اروپا جبران کنند.

در این نشست همچنین اعلام شد اتریش نه تنها یک کشور ترانزیت بلکه در بسیاری از موارد هدف اصلی قاچاقچیان انسان محسوب می شود. قاچاقچیان انسان از اتریش برای انتقال آوارگان خردسال از کشورهای اتحادیه اروپا برای انجام گدایی و دیگر اعمال خلاف استفاده می کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار