نبرد سخت و نفسگیر دو تیم هم امتیاز در تبریز با تقسیم امتیازات پایان یافت.

دشت یک امتیازی شاهینی ها از تبریزبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  دو تیم شاهین شهرداری و شهرداری تبریز در نیمه اول یک بازی درگیرانه و در میانه میدان را دنبال کردند. در این نیمه تبریزی ها با ارسال های بلند قصد نزدیک شده به دروازه شاهین داشتند که عملکرد خوب مدافعان و دروازه بان شاهین شهرداری اجازه خودنمایی را به آنها نداد و در مقابل شاگردان حمید کللی فرد با بازی روی زمین و روان کار را دنبال می کردند اما نیمه اول بدن اینکه دروازه ها تهدیدی جدی شود پایان یافت.

بازی در نیمه دوم با سرعت  بیشتری آغاز شد و در همان ابتدا شوت مجید خدابنده لو را در ریباند یزدان عباسیان در دقیقه 48 به تور دروازه حریف تبریزی چسباند تا تبریزی ها یکپارچه حمله شوند و و با ارسالهای بلند خطرناک ظاهر شدند و شاهینی ها دوبار توسط سوادکوهی و کاظمی توپ را از روی خط دروازه خودشان بیرون کشیدند.

در ادامه بازی متعادل تر شد تا اینکه خطای مدافع شاهین شهرداری روی مهاجم تبریزی، میزبان راصاحب یک ضربه پنالتی کرد و علی محمدی در دقیقه 74 بازی به تساوی کشاند. بعد از این گل حملات پراکنده دو تیم نتیجه بخش نبود تا مصاف این دو تیم مدعی با تقسیم امتیازات خاتمه یابد.

انتهای 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.