بازیکنان شاهین باید تمرکز خود را بیشتر کنند

سرمربی شاهین شهرداری با اشاره به برد شیرین تیمش در بوشهر گفت: حضورتیم شاهین بوشهر در لیگ دسته یک درگرو تمرکز بیشتر بازیکنان است

بازیکنان شاهین باید تمرکز خود را بیشتر کنندبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،سرمربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: با توجه به حضور تیم های قدرتمند، چنانچه تیم شاهین قصد صعود به لیگ دسته یک را داشته باشد، بازیکنان آن باید با تمرکز و تمرین بیشتری در تمرینها و بازیها حضور یابند.

حضورتیم شاهین بوشهر در لیگ دسته یک درگرو تمرکز بیشتر بازیکنان آن است
حمید کللی فر پنج شنبه شب پس از برد یک بر صفر تیمش برابر هف سمنان در گفت و گو با ایرنا افزود: در صورت تمرکز بیشتر بازیکنان تیم امکان زدن گلهای بیشتری در برابر تیم 'هف سمنان' وجود داشت.

وی تصریح کرد: بازی های مرحله دوم لیگ دسته 2 در داخل و در خارج خانه سخت و دشوار است ولی با این وجود تیم شاهین با تک گل خود در برابر تیم 'هف سمنان' از این بازی خانگی سه امتیاز ارزشمند را کسب کرد.

کللی با اشاره به اینکه توقع طرفداران تیم شاهین از این تیم بالا ست گفت: با توجه به اینکه تیم شاهین در چند سال گذشته در سطح اول فوتبال کشور حضور داشت در زمان حاضر طرفداران این تیم تحمل شکست یا تساوی تیم خود در لیگ 2 را ندارند.

وی در ارتباط با بازی نکردن یزدان عباسیان نیز گفت: این بازیکن تازه به تیم پیوسته و باید با تمرین بیشتر با نحوه بازی تیم آشنا شود و از این راه بتواند در ادامه بازی ها یک بازیکن موثر برای تیم شاهین باشد. با توجه به عید نوروز بازیکنان از امروز 26اسفند تا 2 فروردین برای استراحت تعطیل و از سه فروردین 96 دوباره تمرینهای خود را از سر می گیرند.

وی در ارتباط با وضعیت فوتبال استان بوشهر نیز گفت: با توجه به اینکه فوتبال استان در سال جاری با فراز و نشیب های فراوانی روبه رو بود به همین دلیل درنحوه تیم داری باید نگرش جدیدی در سطح استان بوشهر به وجود آید. در زمان حاضر برخی از تیم های استان از جمله تیم پرطرفدار ایرانجوان با مشکلات شدید مالی روبه رو است واین موضوع کار را برای آنها دشوار کرده است.

انتهای پیام /پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.