سمنان;

هف سمنان مقابل شهرداری همدان مغلوب شد

نماینده فوتبال استان دقایقی پیش با دریافت دوگل مقابل شهرداری همدان شکست خورد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، هفته چهارم مرحله دوم لیگ دو فوتبال کشور دقایقی پیش در شهرهای مختلف کشور برگزار شد که در یکی از حساس ترین بازی ها در شهر همدان شهرداری همدان میزبان هف سمنان بود.

هف سمنان که پس از برد دلچسب در بازی هفته گذشته با روحیه مضاعف مقابل حریف همدانی قرار گرفته بود امید زیادی به کسب سه امتیاز مسابقه داشت اما در نیمه اول و با گل هادی بلوری برای شهرداری همدان با یک گل خورده به رختکن رفت .

در نیمه دوم شاگردان قاسم سیانکی که به دنبال حداقل امتیاز در همدان بودند سروپا حمله کردند و دوبار هم توپ را به تیرک دروازه نماینده همدان زدند اما توپ وارد دروازه شهرداری همدان نشد.

در ادامه بازی اعتراض های مکررقاسم سیانکی سرمربی هف سمنان به دلیل اشتباهات پیاپی داور بازی را دقایقی متوقف کرد اما بازیکنان دوتیم دوباره به زمین بازی برای ادامه مسابقه برگشتند تا اینکه در دقیقه90+3 حسن ذوالفقاری بازیکن شهرداری همدان دومین گل را برای شهرداری وارد دروازه نماینده سمنان کرد تا آب سردی بر پیکره بازیکنان و کادر فنی هف ریخته شود.

هف سمنان با این برد با یک برد و سه شکست  و کسب 3امتیازدر پایان هفته چهارم مرحله دوم لیگ دو در قعر جدول شش تیمی رقابت ها قرار گرفت.

هف چهارشنبه هفته آینده و در هفته پایانی دور رفت مرحله دوم لیگ دو در ورزشگاه ولایت سمنان میزبان اروند خرمشهر است.
انتهای پیام / ز - ه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار