برای 170 نفر از محل بسته رونق تولید در بخش کشاورزی ساری شغل ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، طهمورث قاسم نژاد مدیر جهاد کشاورزی ساری به جذب بیش از 223 میلیارد ریال تسهیلات از محل بسته رونق تولید در بخش های کشاورزی در پارسال اشاره کرد و گفت: با پرداخت این تسهیلات، 170 نفر مشغول به کار شدند.

وی افزود: 6 نفر در بخش تولیدات گیاهی، 34 نفر در بخش صنایع کشاورزی، 14 نفر در بخش شیلات و 116 نفر در بخش تولیدات دامی بود.

مدیر جهاد کشاورزی ساری با بیان اینکه این شهرستان رتبه نخست جذب اعتبارات بسته رونق تولید را در مازندران کسب کرده است، گفت: این تسهیلات به 56 واحد کشاورزی و دامپروری برای بهسازی واحدهای فعال و فعال سازی واحدهای غیر فعال پرداخت شد.

قاسم نژاد افزود: برای حمایت از باغداران درخصوص امهال سه ساله تسهیلات بانکی کشاورزان خسارت دیده، پارسال هزارو 977 پرونده کشاورز بدهکار بانکی دارای شرایط شناسایی و به تصویب کارگروه رسید.

وی با بیان اینکه مبلغ تسهیلات قابل امهال کشاورزان خسارت دیده بیش از 725 میلیارد ریال بود، گفت: 14 بانک عامل در این زمینه همکاری کردند که بیشترین سهم مربوط به بانک کشاورزی با هزار و 707 پرونده و با حدود 490 میلیارد ریال تسهیلات بود.

انتهای پیام/ م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.