به گفته فرماندار شهرستان صحنه، در ایام تعطیلات نوروز حدود 40 هزار نفر در سراب و دربند صحنه حضور پیدا کردند.

به گزارش گروه  استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛شهریار عباس‌آبادی ، با بیان اینکه نوروز امسال 51 هزار و 958 نفر در شهرستان صحنه اقامت داشتند، اظهار کرد: 51 هزار و 169 نفر از این افراد در اقامتگاه‌های موقت نظیر کمپ‌ها، چادرها و یا در داخل چادرهای شخصی اقامت داشتند.

وی افزود: 410 نفر در مدارس و دیگر اقامتگاه‌های آماده شده از سوی آموزش و پرورش و 379 نفر نیز در خانه‌های مسافر اسکان داشتند.

فرماندار صحنه با بیان اینکه نوروز سال گذشته حدود 45 هزار نفر از گردشگران در این شهرستان اقامت داشتند، افزود: قرار گرفتن شهرستان صحنه در مسیر تردد مسافران نوروزی به استان کرمانشاه سبب شد تا نوروز امسال شاهد اقامت گردشگران بیشتری در این شهرستان باشیم.

عباس‌آبادی سپس تعداد بازدیدکنندگان از آثار طبیعی، تاریخی و گردشگری شهرستان صحنه را 44 هزار و 230 نفر اعلام کرد و افزود: تا روز 14 فروردین ماه حدود 40 هزار نفر در سراب و دربند صحنه حضور پیدا کردند.

وی افزود: گوردخمه‌های شیرین و فرهاد در ورودی سراب و دربند صحنه یکی دیگر از جاذبه‌های منحصر به فرد این شهرستان است که گردشگران را به سوی خود می‌کشاند. این گوردخمه‌ها دو طبقه بوده و از این حیث که در هیچ جایی دیگری در کشور نمونه‌های آن را سراغ نداریم، نادر هستند.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.