کرمانشاه؛

ریجاب بیشترین بازدید مسافران نوروزی دالاهو را ثبت کرد

فرماندار دالاهو گفت: مردم این شهرستان نوروز امسال پذیرای بیش از 55 هزار نفر از میهمانان نوروزی بودند.

گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛مرادعلی تاتار اظهار کرد: نوروز امسال 55 هزار و 800 نفر در شهرستان دالاهو حضور پیدا کردند که بیش از 98 درصد این افراد در میهمانسراها، مدارس، کمپ‌ها و دیگر مراکز اسکان پیدا کردند.

 تاتار افزود: اگر بخواهیم تعداد مسافران نوروزی که در ایام نوروز از این شهرستان عبور کرده‌ و احیانا توقف کوتاهی هم در این شهرستان داشته‌اند را به حساب آوریم، آمار مسافران نوروزی شهرستان شاید از سه برابر هم بیشتر شود.

فرماندار دالاهو افزود: نوروز امسال منطقه گردشگری ریجاب بیشترین مسافران نوروزی شهرستان را در خود جای داد.

تاتار با اشاره به حضور مسافران نورزی در زیارتگاه‌های این شهرستان افزود: در برخی از این زیارتگاه‌ها مثل "بابایادگار"، "پیرموسی" و "پیربنیامین"  گاه شبانه دو هزار نفر اسکان داشتند.

تاتار در ادامه با اشاره به رشد بیش از 55 درصدی حضور مسافران نوروزی در شهرستان دالاهو در مقایسه با سال گذشته، اظهار کرد: سال گذشته در مجموع 36 هزار نفر در شهرستان حضور پیدا کردند.

وی در ادامه دلیل رشد مسافران نوروزی در شهرستان را وضعیت نسبتا مساعد این شهرستان از نظر جوی در مقایسه با دیگر شهرستان‌ها عنوان کرد و افزود: البته برنامه‌ریزی در راستای ارائه خدمات رفاهی و گردشگری بیشتر به گردشگران در افزایش آمار گردشگران این شهرستان بی‌تاثیر نبوده است.
 
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.