سامانه ای نسبتاً قوی از بعدازظهر امروز تا روز دوشنبه جو منطقه را تحت تاثیر می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛    فعالیت موج اول از این سامانه، در روز شنبه بخصوص از بعدازظهر تا بامداد يكشنبه از شدت بیشتری برخودار است.
بارش که گاهی اوقات با وزش باد نسبتاً شدید و رگبار تگرگ نیز همراه می شود، سبب آبگرفتگی معابر عمومی در سطح استان خواهد شد.
امکان رواناب و سیلابی شدن برخی رودخانه ها و مسیل ها، بخصوص در نیمه غربی استان (اورامانات، دالاهو، اسلام آباد، گيلانغرب، سرپل ذهاب و كرمانشاه) دور از انتظار نمی باشد.
در روز یکشنبه (13 فروردین) موقتاً از شدت ناپایداری کاسته شده؛ بارش در برخي نقاط، به شکل رگبارهاي بهاری همراه با وزش باد، احتمالاً با رعدوبرق و رگبار پراكنده تگرگ مشاهده خواهد شد.  
      اما تحت تاثیر موج دوم از سامانه یاد شده، در روز دوشنبه، مجدداً شاهد بارندگی همراه با وزش باد نسبتاً شديد، رعدوبرق، رگبار تگرگ و احتمالاً آبگرفتگي معابر در سطح استان خواهیم بود. ضمناً طي مدت فعاليت اين سامانه، علاوه بر ارتفاعات، امکان بارش موقت برف در گردنه ها و برخي از نقاط سردسير، چندان دور از انتظار نیست. همچنين وزش باد ممکن است؛ طی ساعاتی از روزهای شنبه و یکشنبه، هوا را در نواحی مرزی نسبتاً غبارآلود نماید.
 
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.