رییس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کرمان از ثبت نام 2 هزار و 500 نفر تا امروز در سامانه اعتکاف در کرمان ثبت نام کردند.

به گزارش حبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت‌الاسلام علی جلالی با اشاره به آغاز ثبت نام ازمعتکفین گفت: ثبت نام اعتکاف در سال جاری از ۱۰فروردین جاری آغازشد وعلاقمندان می توانندبه سامانه اعتکاف به آدرس www.ekr.ir سامانه اختصاص ستاداعتکاف شهرستان کرمان جهت ثبت نام مراجعه کنند.

وی ضمن اشاره به آمارهای سال گذشته افزود: ۱۰هزار و ۶۴۸ نفر در سال ۹۵ درآیین معنوی اعتکاف شهرستان شرکت کردندکه 7 هزار و931 نفر ازمجموع معتکفان استان راخواهران و 2 هزار و 717 را برادران تشکیل می دادند.

حجت‌الاسلام جلالی با اشاره به اینکه هزینه اعتکاف 48 هزار تومان است ، خاطر نشان کرد: از این میزان 14 هزار تومان بابت حق ثبت نام معتکفین و آماده سازی مساجد است.

وی با بیان اینکه در شهرستان کرمان 25 مسجد برای معتکفین در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: از این مساجد 20 مسجد برای خانم ها و 5 مساجد برای آقایون و مسجد الرضا هم برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است.

وی محافل انس با قرآن،حلقه‌های معرفت ونشست‌های بصیرتی، برپایی گفتمان‌های دینی،مراسم ادعیه خوانی،اقامه نماز جماعت،برگزاری جشن میلاد با سعادت حضرت علی(ع)ومراسم سوگواری وفات حضرت زینب (س) با برنامه اعمال ام داوود ازجمله ویژه برنامه‌های محوری معتکفان درمساجد شهرستان کرمان است.

گفتنی است: آیین معنوی اعتکاف به مدت سه روزمصادف با ۱۳ تا ۱۵ رجب همزمان باسراسرکشوردرشهرستان کرمان برگزار می شود.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار