مسئول سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: شهرستان رفسنجان برای استقبال از ۷ هزار نفر در مراسم اعتکاف آماده می‌شود.

رفسنجان برای استقبال از مراسم اعتکاف آماده می‌شود به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ حجت‌الاسلام سید‌محمود حسینی مسئول سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رفسنجان با بیان اینکه ماه‌های رجب، شعبان و رمضان ما‌های نیایش و یک فرصت است اظهار‌داشت: این بهترین موقعیت برای استفاده از حضور پرشور به ویژه جوانان برای انجام کارهای فرهنگی است.

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی رفسنجان گفت: باتوجه به استقبال سال گذشته از مراسم اعتکاف پیش‌بینی می‌شود امسال بیش از 7 هزار نفر در این مراسم معنوی در شهرستان رفسنجان حضور یابند.

وی از آمادگی 6 مسجد در شهر رفسنجان برای میزبانی معتکفین خبر داد و گفت: علاوه بر اینها مساجد خودگردان در شهر و روستاها نیز برای این مراسم آماده می‌شوند.

برگزاری مانور اطفاء حریق در شهرک زغال‌سنگ کرمان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر کرمان از اجرای عملیات اطفای حریق در شهرک زغال‌سنگ کرمان خبر داد.

علی عسکری با اشاره به اینکه مانور اطفاء حریق به منظور افزایش آمادگی جهت مقابله با حوادث احتمالی چهارشنبه سوری برگزار شد افزود: اطفای حریق خودرو و نجات مصدوم‌های گیر کرده در خودرو تصاددفی را از جمله فعالیت‌های انجام شده در این مانور برشمرد.

طرح شهر سالم، شهروند سبز در جیرفت اجرا شد

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان گفت: طرح شهر سالم، شهروند سبز با تلاش و هماهنگی‌های انجام شده در شهرستان جیرفت اجرا شد.

محمد ساردویی اظهار‌داشت: طرح شهر سالم، شهروند سبز که با ایده پردازی و همت کارشناسان واحد شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی جنوب کرمان طراحی شده با همکاری شهرداری و شورای اسلامی شهر جیرفت و استفاده از ظرفیت مردمی به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: 29 بوستان محله‌ای با مالکیت دولتی و کاربری فضای سبز در این طرح شناسایی شده و در نظر است پس از طراحی، از مشارکت مردم برای اجرای این طرح استفاده شود.

مدیرکل راه و شهرسازی جنوب استان کرمان بیان کرد: بوستان محله‌ای شهروند جیرفت با حدود 6 هزار و 200 متر مربع مساحت در بلوار امام علی‌(ع) شهر جیرفت به عنوان اولین بوستان محله‌ای انتخاب و طرح آن توسط کارشناسان حوزه مدیریت شهرسازی و معماری این اداره کل ترسیم و نقشه‌برداری شد.

وی تصریح کرد: حدود 100 اصله درخت در طرح شهر سالم، شهروند سبز با همکاری و مشارکت اهالی محله و با حضور مسئولان محلی در یکی از کوچه های بلوار امام علی‌(ع) جیرفت غرس شد و اهالی نگهداری آن را تقبل کردند.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار