امام جمعه زرند گفت: آمریکایی ها توان مقابله نظامی با ایران اسلامی را ندارندو هر روز با ابزاری جدید مانند جنگ نرم وارد میدان می شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، حجت الاسلام علی ابراهیمی در خطبه های نماز این هفته با اشاره اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل به اهمیت کار، تولید و اقتصاد تاکید کرد وگفت : نامگذاری امسال با شعار و حرف محقق نمی‌شود و لازم است مسئولان با ساز و کارهای مناسب و بومی‌ سازی اقتصادی و ایجاد صنایع خصوصابنگاههای کوچک زود بازده به فرمایش رهبر معظم انقلاب جامه عمل بپوشانند.

خطیب جمعه زرند با گرامیداشت فرا رسیدن سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس اظهار کرد: با توجه به اینکه امریکاییها قصد داشتند ضمن ازادی گروگانها انقلاب اسلامی را سرنگون کنند و متاسفانه با دشمنان داخلی هم هماهنگ بودند و اما در این واقعه طبس خداوند شن‌ها را مأمور کرد تا سبب به هلاکت رسیدن آمریکایی‌ها شود.

وی افزود : امدادهای غیبی خداوند را در این حادثه به معنای واقعی مشاهده شد ،بنا بر این ملت بزرگ ایران اسلامی پاداش استقامت و پایداری خود را در این رویداد به صورت فراموش‌نشدنی دریافت کرد.

خطیب جمعه زرند خاطرنشان کرد: کتاب‌های زیادی توسط آمریکایی‌ها برای ماجرای طبس نوشته شده است و در جای جای این کتاب‌ها عظمت خداوند ، ملت و انقلاب اسلامی بیان شده است.

وی با بیان اینکه حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری بارها فرموده اند که امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند ،گفت :آمریکایی هابه خوبی فهمیده اند اسلام ناب محمدی با تمام قد در مقابل استکبار ایستاده است و از راه نظامی توان مقابله با ایران اسلامی را ندارندهر روز با ابزاری جدید وارد میدان می شود که جنگ نرم نمونه ای از آن است ،که با برنامه ریزی در جهت انحراف جوانان و نوجوانان تلاش می کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی با اشاره به حضور 4 هزار نفر از مومنین خداجوی در مراسم اعتکاف به تبیین اهميت و جايگاه اعتكاف در متون و آموزه‌هاي ديني، پرداخت و گفت: اعتكاف فصلي است براي بارش باران رحمت الهي و شستشوي آلودگي هاي گناه و برجسته ترين مظهر بندگي در پيشگاه الهي است.

وی با توصیه به بهره‌مندی از تمام دقایق در این عبادت، اظهار کرد: اعتكاف تنها يك عبادت نيست بلكه مجموعه‌اي از بهترين عبادات است، روزه، نماز، حضور در مسجد، دعا، تلاوت قرآن واز جمله كارهايي است كه معتكفان در طول این روزها به آن مشغول‌اند، كه هر كدام آن‌ها تاثير بسزايي در رشد و تعالي روح انسان و كسب تقوي دارد.

انتهای پیام/ی

برچسب ها: جنگ نرم ، ایران ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار