عیدی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد خراسان شمالی معادل یک ماه مستمری به حساب آنان واریز شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛، حسن نعمتی معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد استان گفت : مددجویان این نهاد پس از بررسی وضعیت معیشتی توسط مددکاران و تشکیل پرونده، علاوه بر دریافت مستمری از سایر خدمات حمایتی این نهاد هم چون وام های اشتغال،ساخت مسکن،خدمات درمانی،بیمه های تامین اجتماعی و خدمات فرهنگی هم بهره‌ مند می شوند.

نعمتی با بیان اینکه هم اکنون بیش از 31 هزار خانوار مددجوی استان از کمیته امداد مستمری دریافت می کنند، افزود : پرداخت کمک معیشت خانوارهای یک‌نفره ماهانه ۵۳۰ هزار ریال، دو نفره ۶۰۰ هزار ریال، سه نفره ۷۱۰ هزار ریال، چهار نفره ۸۲۰ هزار ریال و خانوارهای پنج نفره یک ‌میلیون ریال تعیین شده است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به امور بیماران و معلولان نیازمند، خانواده های بی سرپرست و بدسرپرست در رأس برنامه های کمیته امداد خراسان شمالی قرار دارد، تاکید کرد: خانواده هایی که به دلایل مختلفی از جمله فوت سرپرست، طلاق، مفقودی یا متارکه، از کار افتادگی و بیماری سرپرست برای گذراندن زندگی در بحث مالی با مشکل مواجه هستند از این طرح بهره مند می شوند.

نعمتی با اشاره به اینکه عیدی مددجویان تحت پوشش کمیته امداد استان هم معادل یک ماه مستمری مددجویان به حساب آن‌ها واریز شده است، یاد آور شد: عیدی مددجویان به تفکیک تعداد هر خانوار و به میزان یک ماه مستمری آن‌ها پرداخت شد.

معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد استان خاطر نشان کرد: بر اساس مصوبه هیات دولت مددجویان تحت حمایت ۱۳ ماه مستمری دریافت می کنند و مبلغ واریزی ماه پایانی سال به عنوان عیدی آنان در نظر گرفته می شود.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.