حسینی در نطق میان دستور:

همه باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم/ دولت به فکر معیشت فرهنگیان باشد

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: همه باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم.

همه باید برای تحقق اقتصاد مقاومتی تلاش کنیم/ دولت به فکر معیشت فرهنگیان باشد
به گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیده فاطمه حسینی نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور با اشاره به لزوم توجه به اقتصاد مقاومتی عنوان داشت: امیدواریم در این سال شاهد اقدامات همه دستگاه‌ها برای تحقق اقتصاد مقاومتی باشیم.

وی افزود: کمتر از سه ماه به انتخابات باقی مانده است، همه باید با وحدت و همدلی و به دور از بی‌اخلاقی زمینه یک انتخابات پرشور را فراهم نماییم، در گذشته ماندن دردی از کشور را دوا نمی‌کند.

نماینده تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر با انتقاد شدید از فضای سیاسی امنیتی دانشگاه‌ها عنوان داشت: متاسفانه نگاه امنیتی به فعالیت‌های سیاسی دانشجویان وجود دارد و باید برای این موضوع تدبیری اندیشیده شود.

وی گفت: در طول همه سال‌های گذشته همه دولت‌ها در فراهم آوردن یک معیشت مناسب برای فرهنگیان ناکام بودند و نتوانستند تغییری در وضعیت معیشتی این قشر ایجاد کنند. وزارت آموزش و پرورش برای پرداخت حقوق فرهنگیان اقدام کند و وضعیت بازنشستگان فرهنگی باید بهتر مورد بررسی قرار بگیرد زیرا در این زمینه تبعیض‌های زیادی وجود دارد.

حسینی در پایان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص جوانان گفت: باید به جوانان اعتماد کنیم، اگر به فکر آینده نظام هستیم باید به نیروهای تازه نفس توجه کنیم که در صورت عدم توجه به این موضوع با بحران مدیریتی مواجه خواهیم شد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۲:۴۲ ۱۵ فروردين ۱۳۹۶
دختر صفدر ؟!
جوان های تازه نفس؟!
معلم؟!!
خخخخخخ