رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران با اشاره به مهمترین برنامه این دانشگاه طی سال ۹۶ از جذب تعداد قابل توجهی عضو هیئت علمی و دانشجو ظرف یک سال اخیر خبر داد.

جذب بیش از ۳۰۰ دانشجوی خارجی در علوم پزشکی ایران/ افتتاح بیش از ۱۰ کلینیک ویژه طی چند ماه آینده
سیدجواد حاج میر اسماعیلی رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به موفقیت این دانشگاه در جذب بیش از ۸ هزار و ۲۵۰ دانشجو طی یک سال اخیر، اظهار داشت: علاوه بر آن ۳۰۰ دانشجوی خارجی از سایر کشور‌ها طی سال گذشته در این دانشگاه مشغول به تحصیل شدند، اما این تنها بخشی از موفقیت‌های آموزشی این مجموعه است.

وی افزود: در آستانه آغاز سال جدید، بالغ بر ۱۳۵ نفر از اساتید برجسته و حتی جوان دانشگاه علوم پزشکی ایران ارتقاء یافتند و در حال حاضر تعداد اعضای هیئت علمی این دانشگاه به ۹۰۰ نفر رسیده است.

راه اندازی بیش از ۱۰ کلینیک ویژه طی چند ماه آینده
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران در ادامه با اشاره به مهمترین برنامه‌های این دانشگاه در تقویم ۹۶ کاری خود، افزود: طی چند ماه آینده بالغ بر ۱۰ کلینیک ویژه راه‌اندازی می‌شوند که علاوه بر آن‌ ساخت تعداد قابل توجهی از مراکز زایمان، شیمی درمانی و بخش‌های ویژه درمان سرطان نیز به زودی به اتمام می‌رسد.

حاج میر اسماعیلی اظهار داشت: تمام بخش‌های بیمارستان جنرال بهارستان هم ظرف چند روز آینده با حضور وزیر بهداشت رسما راه اندازی می‌شود، این بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی تمام تجهیزات پیشرفته مورد نیاز برای بیمارستان‌های جنرال را مطابق با استاندارد‌های روز دنیا دارد

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار