محمد قاسم پور ، معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امورخيريه گيلان از حضور سه ميليون نفری زائرين و مسافرين در بقاع متبركه گيلان در ايام تعطيلات نوروزی خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ محمد قاسم پور ، معاون فرهنگي و اجتماعي اوقاف و امورخيريه گيلان در پايان طرح آرامش بهاری گفت: طرح آرامش بهاری در 230 بقعه متبرکه استان گيلان انجام پذيرفت .
 
وی با بیان اینکه طرح آرامش بهاری از 28 اسفند سال 95 استارت زده شد ، بیان داشت : این طرح تا 14 فروردین ماه 1396 ادامه داشت و در این بازه زمانی برنامه‎هایی از جمله آماده‎سازی بقاع متبرکه ، اسکان مسافرین و برنامه‎های فرهنگی صورت گرفت .
 
معاون فرهنگي و اجتماعي اوقاف و امورخيريه گيلان درخصوص برنامه‎های فرهنگی ، اظهار داشت : برپایی خیمه‎های معرفت ، پاسخگویی به مسائل شرعی ، ایستگاه مشاوره وقف، غرفه کودک و نوجوان ، محصولات فرهنگی غرفه عفاف و حجاب در دستور کار در ايام تعطيلات نوروزي قرار گرفت .
 
قاسم پور با اشاره به حضور مبلغان اعزامي در خيمه هاي معرفت از آغاز طرح آرامش بهاري ، افزود : تا كنون بيش از 2 ميليون و 730 هزار نفر زائر در طول تعطيلات نوروزي از بقاع متبركه گيلان بازديد و زيارت کردند كه از اين حيث بيش از يك ميليون و دويست هزار نفر نفر از خيمه های معرفت بقاع متبركه استفاده نمودند .
 
وی با بیان اینکه اسکان مسافرین در زائرسراها در طرح آرامش بهاری جزو برنامه های اوقاف و امورخيريه گيلان بشمار ميرفت ، گفت: تعداد ده هزار و هشتصد نفر در زائرسراها و کمپ‎های موقت اسکان نمودند.
 
معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امورخيريه گيلان ، تصریح کرد : حضور مردم در جوار بقاع متبرکه نشان دهنده ارادت خالصانه و ارادت آنها به اهل بيت(ع) می باشد .
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.