مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد از تعیین تکلیف ۳۰۰ قرارداد آبفای شهری در سال گذشته خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از یاسوج ؛ سیدعلی لدنی‌نژاد در جمع معاونان و کارکنان شرکت آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه تحقق شعار مقام معظم رهبری در سال جدید باید همواره  مدنظر باشد اظهار داشت: شرکت آب و فاضلاب استان تمام توان خود را در این زمینه به کار می گیرد.

وی سال 95 را سالی پربار برای شرکت آب و فاضلاب استان در حوزه‌های مختلف دانست و گفت:  طرح‌های مهمی از جمله تکمیل فازدوم تصفیه‌خانه فاضلاب دوگنبدان، جذب اعتبار برای احداث تصفیه‌خانه اضطرارای شهر یاسوج و مرمت شبکه توزیع آب شرب  شهر یاسوج، اصلاح و مرمت بیش از 40 کیلومتر شبکه توزیع آب در شهر های استان  از جمله مهم‌ترین عملکرد شرکت در سال 95 است.

لدنی نژاد از انجام و صدور مجوز تبصره 3 آب و فاضلاب در شهرهای استان و جذب اوراق مشارکت به عنوان بخش دیگری از فعالیت‌های شرکت آبفای استان در سال گذشته یاد کرد و افزود: تکمیل مطالعات تصفیه‌خانه فاضلاب سی سخت و چرام نیز از دیگر فعالیت های مهم شرکت در سال گذشته است.

وی از تعیین تکلیف بیش از 300 قراداد بلاتکیف در سال گذشته را بخش دیگری  از فعالیت‌های آب و فاضلاب در حوزه حقوقی و قراردادها عنوان کرد و گفت: راه‌اندازی اتوماسیون متمرکز ادارات تابعه شرکت آب و فاضلاب استان نیز از دیگر فعالیت‌های  این شرکت در  حوزه انفورماتیک بود که به نوبه خود نقش بسزایی در  سرعت مکاتبات و کاهش هزینه ها دارد.

لدنی نژاد همه این موفقیت‌ها را مرهون تلاش و همت کارکنان آب و فاضلاب استان در همه سطوح دانست و گفت: باید تلاش کنیم در سال 96 نیز با همت جهادی در وظیفه ذاتی خود که همان سقائی شهروندان و مردم استان است موفق و سربلند باشیم.


انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.