برگرداندن بیمه ۴۰ میلیون نفر از هموطنان از سوی مجلس شورای اسلامی از سخنان وزیر بهداشت در دیدار نوروزی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی بود.

برگرداندن بیمه ۴۰ میلیون نفر از هموطنان از سوی مجلس شورای اسلامی
به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حسن قاضی‌زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز (دوشنبه) با حضور در جمع اعضای هیات رئیسه و هیات علمی دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی ضمن تبریک آغاز سال نو، اظهار داشت: دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، استعداد خیلی بیشتری از آنچه تاکنون نشان داده، دارد.
 
وی با آرزوی موفقیت برای دست اندرکاران حوزه‌های توانبخشی، سلامت اجتماعی و روانی، افزود: دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی بخاطر تصمیمات گذشته، به نوعی از مجموعه وزارت بهداشت جدا افتاده که امیدواریم در مدت باقیمانده از دولت یازدهم، بتوانیم ارتباط بیشتری نسبت به گذشته داشته باشیم.

هاشمی گفت: با توجه به اینکه بخشی از خدمات دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی از طریق بیمه‌ها، ظهور و بروز پیدا می‌کند، با برگرداندن بیمه ۴۰ میلیون نفر از هموطنان از سوی مجلس شورای اسلامی شاهد اتفافات خوبی در این حوزه خواهیم بود.

وی افزود: تغییر و تحول در بخش اورژانس کشور نیز می‌تواند بر گسترش فعالیت‌های دانشگاه علوم بهزیستی موثر باشد، ضمن آنکه امیدواریم در فرصت مناسب‌تری برای گسترش ارائه خدمات توانبخشی در کشور، با هیات رئیسه دانشگاه علوم بهزیستی نیز صحبت خواهیم کرد.

هاشمی با توجه به گزارش کوتاه عملکرد دانشگاه علوم بهزیستی از سوی ریاست این دانشگاه، گفت: امیدواریم پروژه‌های پیش‌بینی شده در سال جدید به بهره برداری برسد و گشایش بیشتری در حوزه‌های آموزشی و پژوهشی این حوزه باشیم.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.