در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری، ۵۴ مورد عملیات توسط امدادگران این جمعیت در استان انجام شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ سید احمد مرتضوی فرد مدیرعامل جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری گفت: در طرح نوروزی که از ۲۵ اسفند ۹۵ در استان آغاز شد، ۲۴۶ نفر از امدادگران این جمعیت در ۵۴ حادثه برف و کولاک، جاده ای، کوهستانی و شهری به ۲ هزار ۸۲۵ مصدوم امدادرسانی کردند.
 
وی افزود: این عملیات‌ها شامل ۱۰ مورد حادثه برف و کولاک، ۲۴ مورد حوادث جاده ای، ۶ مورد حوادث کوهستانی، ۳ مورد حوادث شهری و ۱۱ مورد خدمات حضوری می‌باشد.
 
مرتضوی فرد اضافه کرد: از ابتدای طرح ۲۰ نفر توسط نیروهای جمعیت هلال احمر به صورت سرپایی مداوا و ۲۸ نفر به مراکز درمانی و بیمارستان‌های استان منتقل شدند.
 
وی ادامه داد: در این مدت نیز ۶ هزار و ۲۷ نفر در ایستگاه‌های سلامت و ۴ هزار و ۶۷۲ نفر در خیمه‌های نماز از خدمات جمعیت هلال احمر استان استفاده کردند.
 
مرتضوی فرد گفت: در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری، ۵ هزار و ۷۰۲ نفر از مسافران نوروزی میثاق نامه «نه به تصادفات جاده ای» را امضا نمودند.
 
گفتنی است؛ در طرح نوروزی جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری، ۳۴۰ امدادگر با استقرار در ۱۹ پایگاه شامل ۱۰ پایگاه ثابت، دو پایگاه موقت و ۷ پایگاه سیار و با ۲۴ دستگاه آمبولانس، ۱۰ خودروی نجات و ۱۰ خودروی کمک دار، خدمات امداد و نجات و راهنمایی مسافران نوروزی را بر عهده داشتند.
 
انتهای پیام/ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار