«عملیات مهندسی»، برنامه‌ای که رکوردهای شکنجه را جابه‌جا کرد/ داعش شاگرد نوآموز مکتب منافقین + فیلم

گوشه‌ای از جنایات گروهک تروریستی منافقین را مشاهده می‌کنید.

به گزارش گروه فیلم و صوت باشگاه خبرنگاران جوان؛ گوشه‌ای از جنایات گروهک تروریستی منافقین را مشاهده می‌کنید.






انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
بنفشه
۲۱:۰۸ ۱۴ فروردين ۱۳۹۶
از لوگویی که برای مجاهدین خلق (تروریست های مربوط به رجوی)طراحی شده مقدار کثافت موجود در اهدافشان را میتوان تشخیص داد . این که عرض شد نتیجه نگاه یک طراح گرافیک به این نشان است.
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۱۹:۰۲ ۱۴ فروردين ۱۳۹۶
خداوند رحمت کند شهید لاجوردی را ، ایشان به دست سفاکان ساواک به بدترین شکل در رژیم طاغوت در زندانهای پهلوی معدوم ، شکنجه شده بود .
در آنزمان خیلی ها باور نمی کردند که مربیان شکنجه گر صهیونیست در ایران به منافقین کور دل آموزش میدهند ، اما بعد از شهادت این دو برادر پاسدار ، برای اهلش یقین شد که اینگونه شکنجه ، مختص کودک کشان رژیم صهیونیستی است .
زمانی که پیکر این دوشهید را از زیر خاک درآوردند ، همه ما وحشت کردیم ، زیرا به هر طریقی که تصور کنید بر پیکر ایشان شکنجه وارد کرده بودند ، پوست تنشان در کل سطح بدن ، آویزان شده بود ، سوحتگی های عمیق ، در قسمت صورت و گردن و سینه و پشتشان موجود بود ، تک تک ناخن های دست و پایشان ، انگار آب پز شده و بعد جزقاله شده بود و ...
لعنت خداوند بر مسعود رجوی خائن وطن فروش و هواداران احمقش ، مرگ بر بیگانه پرستان بی وطن
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۰۰:۲۷ ۱۳ شهريور ۱۴۰۲
خدابیامرزه دایی من و بخاطر همین جنگ که اخرش فقط عزیزای وطن نفسهای مردم ازشون جدا شدن و به خانه اخرتشون رفتن ، حتی ازدواج نکرد ، گفته بود تا جنگ تمام نشه و این منافقین و عراقیها رو بیرون نکنیم دوست ندارم یکی دیگه رو چشم به راه نگه دارم، ای لعنت به صدام و منافق