مشهد؛

ریزش باران ۱۴ شهر خراسان رضوی را فرا گرفت

ریزش باران که از شب گذشته آغاز شده ۱۴ شهر خراسان رضوی را فرا گرفته که مشهد با ۲۴ میلی متر بارندگی، بیشترین بارش را داشته است.

ریزش باران ۱۴ شهر خراسان رضوی را فرا گرفت به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد ، یحیی قائنی پور رئیس اداره پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی از ادامه یافتن بارش‌ها در استان تا پایان هفته جاری خبر داد و گفت: پس از مشهد بیشترین بارندگی طی این مدت در شهر گلمکان با ۲۳ میلی متر، نیشابور با ۲۰ میلی متر و سرخس با ۱۹ میلی متر گزارش شده است.

وی افزود: پیش بینی می‌شود امروز دوشنبه و فردا سه شنبه بارندگی‌ها در نیمه شمالی استان به شکل باران و برف و در نواحی سردسیر به شکل برف رخ دهد.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: طبق پیش بینی انجام شده امروز بر حجم بارش‌ها در اغلب نقاط خراسان رضوی افزوده می‌شود و با توجه به رگباری بودن باران احتمال آب گرفتگی معابر و جاری شدن سیل در این استان وجود دارد.

قائنی پور افزود: در این مدت بیشترین حجم بارش‌ها در شهرستان‌های کلات نادر، قوچان، چناران، فریمان، نیشابور، سبزوار، جوین، جغتای، کوهسرخ، تربت حیدریه، کاشمر، مشهد و بخش هایی از شهرستانهای بردسکن، سرخس و درگز را شاهد هستیم.  

وی خاطرنشان کرد: در مدت فعالیت این سامانه، به علت بارش‌های رگباری در نواحی سردسیر بارش برف، وزش باد شدید و کولاک، لغزندگی، تشکیل مه و کاهش دید، احتمال اختلال در سیستم حمل و نقل استان وجود دارد.

رئیس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی از کاهش ۱۰ درجه‌ای دمای هوای امروز این استان نسبت به روز گذشته خبر داد و گفت: بیشینه دمای دیروز مشهد ۱۴ درجه سلسیوس بود که برای روزهای سه شنبه و چهارشنبه به ترتیب چهار و پنج درجه سلسیوس پیش بینی می‌شود.

قائنی پور افزود: کمینه دمای دیشب مشهد یک درجه سلسیوس بود که امشب تغییری نمی‌یابد.

وی گفت: فریمان با دمای صفر درجه سلسیوس و گناباد با دمای ۲۷ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرهای خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

انتهای پیام//ف. ج.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار