اصفهان؛

۱۰ نفره شدن فشار بیشتری به سایر بازیکنان وارد شد

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: 10 نفره شدن باعث شد فشار روی سایر بازیکنان بیشتر به چشم بیاید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسین فرکی بعد از شکست 3 بر یک تیمش مقابل سپاهان در نشست خبری گفت: در ابتدا سال نو را تبریک می‌گویم. ما نتیجه را واگذار کردیم؛ دو اتفاق بد پیش آمد، اول گل در لحظه ابتدایی بازی بود که دریافت کردیم. متاسفانه گل اول تمرکز ما را بهم زد و طبیعی است در این شرایط در نقش جهان و در مقابل تماشاگران. دوم اخراج بازیکن ما بود. 

فرکی خاطرنشان کرد: بعد از اخراج پورقاز ما تلاش کردیم به گل برسیم. توصیه‌هایی هم به بازیکنان داشتیم و می‌دانستیم خیلی از تیم‌ها وقتی ۱۰نفره می‌شوند جبران می‌کنند. در ادامه، با وجود اینکه تلاش کردیم گل نخوریم، متأسفانه نشد.

فرکی در ادامه گفت: من به بازیکنانم خسته‌نباشید می‌گویم. آمار دوندگی آنها نشان می‌دهد که بیش از همیشه دویدند که این موضوع خستگی را ایجاد کرد. بعد از اخراج پورقاز همه چیزهایی که برای بازی پیش‌بینی کرده بودیم رخ نداد. بعد از دریافت گل دوم خودمان گل زدیم و در آن شرایط می‌توانستیم بهتر بازی کنیم یا حتی بازی را به تساوی بکشانیم. می‌دانستیم یک اشتباه گل سوم را به دنبال دارد؛ چاره‌ای نداشتیم گل سوم هم با وجود اینکه تأثیری نداشت، اواخر بازی دریافت کردیم.

سرمربی سایپا با اشاره به تعطیلات که وقفه در برگزاری بازیهای لیگ داشت، تصریح کرد: تعطیلات قبل از عید و عید را داشتیم. بعضی‌ها از این موقعیت استفاده می‌کنند و برخی نه. ما نمی‌توانیم کل بازیکنان را کنترل کنیم. عملکرد دو، سه بازیکن باعث شد آسیب ببینیم. واقعیت این است وقتی در برگزاری لیگ فاصله بیفتد، بازیکن هم دور می‌افتد. یکی، دو بازیکن آن طور که باید بازی نکردند.

وی با بیان اینکه پیش بینی پیروزی در دیدار با سپاهان را داشت، یادآور شد: با توجه به شناختی که از بازیکنان داشتم، امیدوار بودم هم چیز خوب پیش برود. در ادامه این فرصت پیش نیامد ما ۱۰ نفره شدیم و پیش بینی‌هایمان بهم خورد.

فرکی شکست تیمش را دلیل ۱۰نفره شدن دانست و خاطرنشان کرد: با ۱۰ نفره شدن فشار بیشتری به سایر بازیکنان وارد شد. البته این باخت به وضعیت جغرافیایی هم ربط داشت؛ زمان می‌برد تا بازیکن راه بیفتد. طبیعی است اواخر بازی به خاطر ۱۰ نفره شدن با مشکل بدنی روبه‌رو شدیم اما این موضوع به معنای این نیست که بازیکنان ما مشکل بدنی دارند.

وی ادامه داد: تیم ما از نظر آمادگی مشکلی نداشت اما ۱۰ نفره شدن باعث شد فشار روی سایر بازیکنان بیشتر به چشم بیاید. من از بازیکنانم تشکر می‌کنم که در شرایط ناعادلانه زحمت خود را کشیدند اما آنچه می‌خواستم پیش نیامد.

سرمربی سایپا درباره داوری این بازی اظهار داشت: فعلا نمی‌توانم اظهار نظر کنم. امیدوارم داور اشتباه نکرده باشد. باید فیلم بازی را ببینم. در نیمه اول زمانی که بازی یک بر صفر بود فکر می‌کردم باید پنالتی گرفته شود. اگر این فکر درست باشد، لطمه بزرگی به تیم ما وارد شده است. در ادامه شاید صحنه‌های دیگری هم باشد. نکته دیگر اینکه داور از کارت‌های زیادی استفاده کرد. ما فقط یک بازی نداریم وقتی داور کارش را انجام نمی‌دهد ممکن است لطمه ببینیم.



انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.