مربی تیم فوتبال سایپای البرز گفت: بازیکنان ایران می‌توانند با هوشیاری و تکنیک ناب خود کره جنوبی را در ورزشگاه آزادی شکست دهند.





به گزارش گروه استان هاي باشگاه خبرنگاران ، امیر افتخاری امروز در کرج اظهار داشت: فوتبال در قاره آسیا طی سال‌های اخیر رشد پر سرعتی را تجربه کرده و در این میان تیم‌های شرق آسیا به مراتب بهتر از بقیه کشورها عمل کرده‌اند.

وی افزود: به عنوان نمونه با کارهای پایه‌ای و فراهم‌سازی زیرساخت‌های لازم توسط کشورهایی چون ژاپن و کره‌جنوبی آنها سطح فوتبال خود را تا حد زیادی به فوتبال روز و پیشرفته جهان نزدیک کرده و نتیجه این تلاش‌ها را در هم با موفقیت‌هایی چون حضور در جمع چهار تیم برتر جام جهانی گرفتند.

مربی تیم فوتبال سایپای البرز متذکر شد: با وجود این پیشرفت‌ها، بازیکنان ایرانی همچنان از نظر فنی و تکنیکی نسبت به رقبای خود توانمندی‌های بیشتری داشته و می‌توانیم کره جنوبی را در ورزشگاه آزادی با شکست بدرقه کنیم.

افتخاری تاکید کرد: به طور قطع بازیکنان ایران می‌توانند با هوشیاری و تکنیک ناب خود کره جنوبی را در ورزشگاه آزادی شکست دهند، به شرط آنکه حمایت‌های لازم از آنها صورت گیرد.

* ضرورت حضور گسترده هواداران فوتبال در دیدار با کره جنوبی

وی با اشاره به در پیش بودن دیدار تیم‌های کره‌جنوبی و ایران در هفته آینده گفت: لازم است در این بازی هواداران صندلی‌های ورزشگاه آزادی را پر کرده و با تشویق‌های بی‌وقفه خود بازیکنان را از نظر روحی برای این بازی مهم و سنگین تقویت و حمایت کنند.

افتخاری در پایان تاکید کرد: در صورتی که رسانه‌ها و مردم از تیم ملی  در برابر کره‌جنوبی حمایت کرده و فضای آرامی را از نظر روحی برای آنها فراهم کنند، می‌توانیم در ورزشگاه بزرگ آزادی حریف پرقدرت خود را همچون گذشته با اقتدار شکست دهیم./ج1

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.