رئیس پلیس راهور آذربایجان غربی از اعلام محدودیت های ترافیکی روز طبیعت در برخی راه های آذربایجان غربی خبر داد.

سرهنگ عباس فرمانی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛با اشاره به اعلام محدودیت های ترافیکی افزود:تردد وسایل نقلیه در محور ارومیه به سمت اشنویه از ساعت 8:30 صبح تا 12 از ارومیه به سمت دره شهدا و از 5:30 عصر تا 8:30 شب از دره شهدا به سمت ارومیه یک طرفه تعیین شده است.
 
 
وی ادامه داد:در محور انهر، از ساعت 8:30 صبح تا 12 از ارومیه تا تقاطع 14 شهید و از ساعت پنج عصر تا 8:30 شب از تقاطع 14 شهید تا ورودی ارومیه یک طرفه است.
 
رئیس پلیس راهور آذربایجان غربی گفت:در محور خطایلو نیز از طرف تقاطع خطایلو تا ورودی شهر ارومیه از ساعت 5:30 عصر تا 8:30 شب محدودیت یک طرفه بودن را اعمال می کنیم.
 
فرمانی با اشاره به محدودیت ترافیکی در روستای بند ارومیه که همه ساله اکثر مردم به این تفرجگاه دیدنی می روند افزود:در محور بند ارومیه نیز تردد وسایل نقلیه از ساعت 7 عصر تا پایان ترافیک  از تقاطع سد شهر چایی به سمت ارومیه یک طرفه است.
 
 
رئیس پلیس راهور آذربایجان غربی ادامه داد:تردد کامیون، تریلی، اتوبوس و موتورسیکلت در محور های اشنویه، انهر و بند از ساعت 8:30 صبح تا 8:30 شب به مدت 12 ساعت ممنوع است.
 
سرهنگ عباس فرمانی با اشاره به شرایط جوی در سطح آذربایجان غربی گفت:در روز طبیعت /13 فروردین/اکثرا جاده های آذربایجان غربی لغزنده و رانندگان نکات ایمنی را رعایت کنند.
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.