زائرسراهای استان، ظرفیت پذیرش بیش از 2 هزار و 300 زائر مناطق عملیاتی و مسافران نوروزی را دارند.

ظرفیت پذیرش بیش از 2 هزار و 300 زائر مناطق عملیاتی

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛  معاون اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه نبی اکرم استان کرمانشاه گفت: زائرسراهای استان، ظرفیت پذیرش بیش از 2 هزار و 300 زائر مناطق عملیاتی و مسافران نوروزی را دارند.

علی یوسفی راد گفت: سه زائرا سرای توحید در ابتدای ورودی شهر کرمانشاه، زائرسرای کربلا واقع در میدان جمهوری اسلامی و زائرسرای شهید ده حقی در بلوار شهید بهشتی در مجموع با هزار و 200 نفر در خدمت زائران مناطق عملیاتی است.
وی در ادامه با بیان اینکه زائرسرای شهید ده حقی می تواند برای اسکان خانواده ها مورد استفاده قرار گیرد، گفت: دو زائرسرای 500 و 650 نفری نیز در شهرستان سرپل ذهاب در حال خدمت رسانی به زائران و مسافران نوروزی است.
سرهنگ یوسفی راد، در ادامه اعزام کاروان های راهیان نور را یک حرکت بزرگ فرهنگی برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و انتقال آموزه های مقاومت، ایثار و ایستادگی به جوانان دانست.
وی با بیان اینکه در سال گذشته 49 هزار نفر از استان کرمانشاه به مناطق عملیاتی اعزام شده اند، گفت: استان کرمانشاه علاوه بر میزبانی کاروان های راهیان نور هر ساله کاروان های بسیاری نیز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می کند.
معاون اردویی و گردشگری راهیان نور سپاه نبی اکرم کرمانشاه، همچنین به ظرفیت سه هزار و 200 نفری زائرسراهای کرمانشاه در استان خوزستان برای اسکان زائران و بازدید کنندگان مناطق عملیاتی جنوب اشاره کرد.

 

انتهای پیام/پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.