معاون رییس جمهور و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری در حاشیه بازدید از ستاد اجرایی خدمات‌سفر استان کرمانشاه میثاق‌نامه کمپین ملی «نه به تصادفات جاده‌ای» را امضا کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، زهرا احمدی‌پور معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری، که امروز هشتم فروردین 96 به استان کرمانشاه سفر کرده است، از ستاد اجرایی خدمات‌سفر این استان بازدید کرد و از نزدیک از نحوه عرضه خدمات به گردشگران و مسافران نوروزی آگاه شد.

 معاون رئیس‌جمهوری در بازدید از این ستاد از غرفه‌های هلال‌احمر، اورژانس، پلیس، شهرداری، ستاد اسکان فرهنگیان، راهنمایان گردشگری و جز آن بازدید به‌عمل آورد.
 
 احمدی‌پور در پایان این بازدید میثاق‌نامه کمپین ملی «نه به تصادفات جاده‌ای» را امضا کرد و در بنر مربوط به این میثاق‌نامه نوشت: «سفرهای بی‌خطر و امن برای همه مسافران را از خداوند خواهانم.
 
او هم چنین دفتر یادبود جمعیت هلال‌احمر استان کرمانشاه را امضا کرد و ضمن تشکر از تلاش‌های جمعیت هلال‌احمر، در این دفتر نوشت: ارج می‌نهم تلاشتان را برای امن ساختن سفرهای نوروزی.
 
اسدلله رازانی استاندار کرمانشاه و جمعی از مسئولان این استان در این بازدید رئیس سازمان میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری را همراهی کردند.
 
انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.