23 گروه راهداری خراسان شمالی در محور های استان مستقر هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جواناز  بجنورد؛، محمد مشتری معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای خراسان شمالی گفت: 19 راهدارخانه شامل 15 راهدارخانه ثابت و چهار راهدارخانه سیار برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی در استان آماده پذیرای مسافران است.

وی افزود: در طرح نوروزی 96، 209 دستگاه خودروی سبک، سنگین و نیمه سنگین راهداری به کار گرفته شده و 250 نفر از عوامل راهداری در آن مشارکت دارند.

مشتری با بیان اینکه عوامل راهداری برای تامین ایمنی ترددهای جاده ای، مستقر هستند اظهار کرد: در تلاش هستیم تا با اجرای طرح های مختلف هم چون لکه گیری سطح جاده ها، اجرای روکش آسفالت و یا شست و شوی تابلو و علائم در جاده ها، ایمنی تردد در محورهای استان را ارتقا دهیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان شمالی گفت: در این استان 96 نقطه پرتصادف شناسایی شده که 51 نقطه آن در محورهای اصلی و شریانی است که اکنون آرام سازی و آشکارسازی این نقاط انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد : آشکارسازی نقاط پرتصادف در 28 نقطه از محورهای فرعی و 17 نقطه در محورهای روستایی در حال پیگیری است.

مشتری اظهار کرد: اخیرا چهار دستگاه دوربین ثبت تخلفات جاده ای در محورهای استان نصب شده و شمار این دوربین ها به 12 دستگاه رسیده است.

وی افزود: نصب این دوربین ها در مسیر بجنورد- جنگل گلستان در اولویت بعدی است که جانمایی ها در این زمینه انجام شده و با تکميل پروژه چهار خطه کردن این مسیر انجام می شود.

انتهای پیام/ط

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.