جانشین فرماندهی انتظامی استان از انهدام باند سه نفره سارقان منزل خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین؛ سرهنگ سلمان امیری گفت : در پي وقوع چندین فقره تخریب گاوصندوق و سرقت پول و طلاجات از منازل در سطح شهرستان قزوین موضوع به صورت ویژه در دستور کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

 
انهدام باند سارقان منزل

وی افزود : ماموران پلیس آگاهی با انجام تحقیقات و بررسی های لازم، سه نفر از سارقان سابقه دار را که تحت تعقیب پلیس در استان های لرستان ، گرگان ، تهران بزرگ و ‌البرز بودند ، شناسایی کردند .

سرهنگ امیری با اشاره به اینکه  متهمان دارای سابقه کیفری هستند، اضافه کرد: در بازجویی فنی و پیچیده کارآگاهان پلیس آگاهی ، متهمان به  10 فقره سرقت منزل در قزوین و پنج فقره سرقت در سایر استان ها به ارزش تقریبی 30 میلیارد ریال اعتراف کردند.

وی ادامه داد: پس از اعتراف متهمان مبنی بر فروش اموال مسروقه به دو مالخر در شهرستان کرج ، کارآگاهان دو متهم دیگر را نیز دستگیر کردند.

جانشین فرماندهی انتظامی استان با اشاره به اینکه مقداری از اموال مسروقه کشف و تحویل مالباختگان شد، گفت : متهمان با تشکیل پرونده و معرفی به مراجع قضایی ، با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.

سرهنگ امیری با بیان اینکه  به اینکه عمده منازل سرقتی فاقد سیستم هشدار دهنده بودند به شهروندان توصیه کرد: منازل خود را به تجهیزات ایمنی و بازدارنده مجهز کنند.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار