فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه گفت: مسافرت شهروندان در ایام نوروزی و خالی بودن منازل، موقعیت را برای سارقان فراهم می کند.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه  گفت: مسافرت شهروندان در ایام نوروزی و خالی بودن منازل، موقعیت را برای سارقان فراهم می کند، از این رو برای تنگ کردن عرصه بر متخلفان و ایجاد امنیت بیشتر، طرح ممنوعیت جابجایی وسایل منزل در این ایام را اجرا می شود.
سرهنگ "رضا شیرزادی" در گفت وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، افزود: طرح ممنوعیت جابجایی وسایل منزل از 26 اسفند ماه 95 آغاز شده است و تا پایان تعطیلات نوروز ادامه دارد.
وی توضیح داد: مسافرت شهروندان در ایام نوروزی و خالی بودن منازل، موقعیت را برای سارقان فراهم می کند، از این رو انتظامی شهرستان کرمانشاه برای تنگ کردن عرصه بر متخلفان و ایجاد امنیت بیشتر، طرح ممنوعیت جابجایی وسایل منزل در این ایام را اجرا خواهد کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه ادامه داد: در راستای اجرای این طرح ماموران انتظامی شهرستان در صورت مشاهده خودرو حامل اسباب و وسایل منزل آن را متوقف می کنند.
سرهنگ شیرزادی عنوان کرد: در ایام نوروز به منظور افزایش سطح امنیت در جامعه، علاوه بر افزایش تعداد گشت های موتوری و خودرویی در سطح شهرستان، تعداد گشت های پیاده در مراکز خرید و گردشگری شهر کرمانشاه نیز افزایش پیدا کرده است.
وی ادامه داد: در این ایام علاوه بر گشت های فعال، نیروهای کمکی از ستاد انتظامی استان، کارکنان وظیفه مراکز آموزشی و اکیپ های کشت یگان ویژه نیز جهت ارتقاع امنیت به کارگیری شده اند.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه تاکید کرد: پلیس در شهرستان کرمانشاه تمام تلاش خود را به کار می گیرد تا مسافران نوروزی سفری  امن را در این شهرستان تجربه کنند.
وی به هنجارشکنان هشدار داد: افرادی که در ایام نوروز برای مردم و مسافران  ایجاد مزاحمت کنند، تا پایان تعطیلات بازداشت و خودروی آنها متوقف خواهد شد، تا بر اساس قانون با آنها برخورد شود.
فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از مردم خواست که در صورت مشاهده هر مورد مشکوک و ایجاد مزاحمت توسط هنجار شکنان موضوع را با مرکز فوریت های پلیسی 110 در میان گذارند تا در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل آنها رسیدگی شود.

انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.