فرمانده انتظامی شهرستان جوانرود از آمادگی همه‌جانبه انتظامی این شهرستان در راستای تأمین امنیت و آرامش هموطنان و ارائه خدمات انتظامی و ترافیکی در ایام نوروز 96 خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛داریوش محمدی گفت: با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات نوروز و وجود جاذبه‌های طبیعی و گردشگری و همچنین مراکز تجاری و بازارچه مرزی در شهرستان جوانرود در ایام نوروز هم‌وطنان عزیز از اقصی‌ترین نقاط کشور به این شهرستان مسافرت می‌نمایند که در راستای تأمین امنیت مسافران و مهمانان نوروزی و ارائه خدمات انتظامی و ترافیکی تمهیدات و اقدامات لازم اتخاذ شده است.


وی  بیان کرد: مراکز انتظامی و واحدهای گشتی خودرویی و پیاده به صورت شبانه‌روزی  در تفرجگاه‌ها و مراکز تجاری در راستای ارائه خدمات به مسافران و شهروندان فعالیت مضاعف دارند و پلیس راهور با توجه به حضور حجم بالای مسافران نوروزی و خودروها در شهرستان نسبت به روان‌سازی ترافیک تمهیدات لازم را اندیشیده است.

این مقام انتظامی در خاتمه از رانندگان خواست: با توجه به شرایط جوی و نزول رحمت الهی و لغزندگی جاده‌ها و معابر از رانندگی با شتاب و عجله پرهیز نمایند تا شاهد حوادث ناگوار نباشیم و هم‌وطنان گرامی در صورت نیاز به خدمات انتظامی و ترافیکی می‌توانند از طریق شماره تلفن 110 موضوع را با پلیس در میان بگذارند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.