فرماندار سرخه از نام نویسی 111 نفر برای پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، علی مویدی زاده فرماندار سرخه گفت : ۱۲ حوزه روستایی و یک حوزه شهری در شهرستان سرخه وجود دارد .

وی با بیان اینکه در روز آخرین روز ثبت نام ۱۱۱ نفر با مراجعه به ستاد انتخابات سرخه انجام شد، ابراز داشت: از این تعداد ۲۵ نفر در حوزه شهری و ۸۶ نفر در حوزه های روستایی بخش مرکزی اقدام به ثبت‌نام در انتخابات شوراهای اسلامی کردند که ۳۴ نفر ایثارگر و ۷۷ نفر غیر ایثارگر را شامل می شود.

وی افزود: از تعداد ۱۱۱نفر ثبت نام شده در پنجمین انتخابات شورای شهر و روستا سه زن در حوزه روستایی و یک زن در حوزه شهری در مجموع چهار زن و ۱۰۷ مرد ثبت نام کردند.

فرماندار سرخه بابیان اینکه طیف مختلفی از اقشار مردم در ثبت نام شوراهای اسلامی شرکت کردند، ابراز داشت: از مجموع ۱۱۱نفر پنج نفر دارای مدرک فوق لیسانس، ۳۰نفر لیسانس و مابقی مدارک فوق دیپلم، دیپلم و ... هستند.

مویدی زاده در ادامه تصریح کرد: ۳۲ درصد از افراد دارای سابقه عضویت در شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند که تعداد آنها  ۳۵ نفر بود و ۷۶ نفر برای اولین بار در انتخابات شورای اسلامی شهر و روستا شرکت می کنند.

وی افزود: امیدواریم مردم با آگاهی و شناخت از افراد بتوانند فردی که از نظر توان مدیریتی شایسته است را انتخاب کنند و باید توجه داشت که انتخاب یک تصمیم درست و آگاهانه در سرنوشت یک شهر اثر گذار خواهد بود.
انتهای پیام / ه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار