جانشين فرماندهی انتظامی كرمان از دستگيری دو سارق سيم و کابل برق توسط ماموران كلانتری 23 شهر كرمان خبر داد.

دستگیری سارقان سيم و کابل برقبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ سرهنگ  علی كشاورزی جانشين فرماندهی انتظامی كرمان گفت: در پی وقوع چندين فقره سرقت سيم و كابل برق در سطح شهر كرمان ، دستگيری عامل يا عاملان سرقت  در دستور کار ماموران انتظامی كلانتری 23 شهر كرمان قرار گرفت. 

 وی افزود: در همين رابطه ماموران انتظامی اين كلانتری با انجام يكسری تحقيقات ميدانی و اقدامات اطلاعاتی توانستند مشخصاتی از سارقان را بدست بياورند. 

 كشاورزی در ادامه گفت: ماموران انتظامي با شناسايی مخفيگاه سارقان پس ازهماهنگی با مقام قضايی در يك اقدام ضربتی سارقان را در داخل مخفيگاهشان غافلگير و دستگير كردند. 

وی تصريح كرد: در بازجويي های تخصصی ماموران انتظامی، متهمان با توجه به شواهد و مدارک موجود چاره ای جز بيان حقيقت نداشتند و به 18 فقره سرقت سيم و کابل برق در شهر کرمان اعتراف کردند.   

جانشين فرماندهی انتظامی شهرستان كرمان  با اشاره به دستگيری يك نفر مالخر در اين رابطه خاطر نشان ساخت:سارقان و مالخر دستگير شده پس از تشكيل پرونده جهت سير مراحل قانونی به مراجع قضايی معرفی شدند. 

 كشاورزی در پايان با بيان اينكه پليس با به کارگيری نيروی انسانی، تجهيزات و امکانات برای افزايش و ارتقاء امنيت و آرامش و رضايتمندی شهروندان لحظه‌ ای  درنگ نخواهند کرد از مردم درخواست كرد: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعاليت غيرقانونی و مجرمانه با تلفن فوريت های پليسی 110 تماس بگيرند تا نسبت به شناسايی جرم و دستگيری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/س
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار