فرماندار سنقر و کلیایی از آمادگی این شهرستان جهت پذیرایی از میهمانان نوروزی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛یاور محمدی با بیان اینکه جلسات متعددی از پیش از نوروز برای میزبانی مطلوب از میهمانان نوروزی در شهرستان برگزار شده است، گفت: اقدامات مناسبی در راستای آماده سازی شهرستان صورت گرفته است.

وی به سرمای شهرستان سنقر اشاره کرد و افزود: به طور معمول سنقر در اوایل فصل بهار  نیز همچنان هوای سردی دارد و در همین راستا آماده سازی مکان اقامت در اولویت کارها قرار گرفت.

فرماندار سنقر از آماده سازی چند سوییت خانه معلم، یک مدرسه و یک خوابگاه بزرگ 170 تخته برای اقامت گردشگران نوروزی در این شهرستان خبر داد.

وی افزود: در حال حاضر ظرفیت اقامت شبانه بیش از 200 نفر در سطح شهرستان فراهم شده است.

محمدی تهیه سفره های هفت سین در سطح شهر سنقر، آماده باش نیروهای امدادی از جمله هلال احمر و اورژانس در راستای خدمات رسانی و راهنمایی گردشگران و آماده باش راهداری و تزیین شهر را از جمله دیگر اقدامات عنوان کرد.

فرماندار شهرستان سنقر همچنین از برپایی نمایشگاه صنایع دستی در ورودی شهر خبر داد.

محمدی با بیان اینکه شهرستان سنقر مسیر عبوری نیست، گفت: عمده میهمانان نوروزی شهرستان، سنقری هایی هستند که در شهرستان های دیگر ساکن بوده و به منزل اقوام خود در سنقر سر می زنند.

فرماندار شهرستان سنقر پیش بینی کرد: این شهرستان در نوروز امسال پذیرای بیش از 13 هزار گردشگر باشد.

محمدی سد شهدا و مجموعه گردشگری اطراف سد، امام زاده احمد (ع)، سراب سنقر و بقعه مالک را از جمله جاذبه های گردشگری و زیارتی این شهرستان عنوان کرد.
 
انتهای پیام/ز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.