دبیر ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: ارائه گواهی عدم سوء پیشینه برای کاندیداهای شورای اسلامی شهرها و روستاها الزامی است.

 به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛کرم محمدی افزود:به استناد قانون انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، تمام افرادی که قصد کاندیداتوری در این انتخابات را دارند، باید گواهی عدم سوء پیشینه خود را در هنگام ثبت نام ارائه دهند.
 
وی ادامه داد: کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باید توجه داشته باشند نباید بیش از سه ماه از صدور گواهی عدم سوء پیشینه آنان گذشته باشد.
 
محمدی گفت: از آنجایی که زمان ثبت نام کاندیداها برای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از تاریخ 30 اسفند تا ششم فروردین ماه است و این ایام جزو تعطیلات رسمی کشور است، از کاندیداها می خواهیم از هم اکنون برای دریافت گواهی عدم سوء پیشینه اقدام کنند که با هماهنگی های به عمل آمده با نیروی انتظامی استان، 13 دفتر پلیس + 10 در سطح شهرستان کرمانشاه برای انجام این مهم آماده شده اند.
 
  محمدی بیان کرد: کاندیداهای احتمالی می توانند با مراجعه به این دفاتر پلیس + 10 نسبت به اخذ گواهی عدم سوء پیشینه خود اقدام کنند.
 
  وی یادآور شد: داوطلبین مابقی شهرستانها نیز به غیر از سنقر و کلیایی و ثلاث باباجانی به دلیل فراهم نبودن زیرساخت ها، باید به ادارات آگاهی شهرستان خود جهت اخذ گواهی عدم سوء پیشینه مراجعه کنند.
 
  مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری کرمانشاه گفت: همچنین کاندیداهای شهرستان های سنقر و کلیایی و ثلاث باباجانی می توانند به ادارات آگاهی شهرستان های همجوار خود مراجعه کنند.
 
انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.