جنبش حماس و دیگر گروه‌های فلسطینی با صدور بیانیه‌هایی، رژیم صهیونیستی را عامل به شهادت رساندن یکی از رهبران ارشد این جنبش دانستند.

حماس: اسرائیل عامل ترور مازن فقها استبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره عربی، گردان‌های القسام شاخه نظامی جنبش حماس، رژیم اشغالگر صهیونیستی را مسئول ترور مازن فقها اسیر آزاد شده فلسطینی دانست. 

سخنگوی وزارت امنیت غزه خاطر نشان کرد: شهید مازن فقها در منطقه تل الهوا در جنوب غزه هدف گلوله قرار گرفته است. دستگاه‌های امنیتی تحقیقی فوری درباره این موضوع آغاز کرده‌اند.

شاهدان عینی گفتند از سلاحی مجهز به صدا خفه کن در ترور مازن فقها استفاده شده است. 

جنبش حماس و دیگر گروه های فلسطینی با صدور بیانیه‌هایی، رژیم صهیونیستی را مسئول ترور مازن فقها دانستند. جنبش حماس در بیانیه خود رژیم اشغالگر صهیونیستی و مزدورانش را متهم به ارتکاب این جنایت کرد. در این بیانیه آمده است که خون مجاهدان هدر نمی رود و حماس خوب می داند پاسخ این جنایت ها را چگونه بدهد.

جنبش جهاد اسلامی نیز با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد ترور مازن فقها اسیر آزاد شده فلسطینی نشانه هایی از عملکرد رژیم اسرائیل و دستگاه های این رژیم را با خود دارد. در این بیانیه آمده است ترور مازن فقها، تقویت جبهه داخلی را می طلبد. 

جبهه مردمی آزادسازی فلسطین نیز اعلام کرد در واکنش به عملیات ترور فقها، باید پاسخی کوبنده به اشغالگران و مزدورانشان داد. 

کمیته های مقاومت مردمی فلسطین نیز رژیم اشغالگر اسرائیل را مسئول تمامی پیامدهای ترور مازن فقها دانست.

وقتی مازن فقها قصد داشت خودروی خود را وارد پارکینگ خانه اش کند افراد ناشناس پنج گلوله به سر مازن فقها شلیک کردند که باعث شد، وی درجا به شهادت برسد. 

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار