توضیحات کارشناس حقوقی در مورد احتمال کسر ۶ امتیاز از پرسپولیس

کارشناس حقوقی فوتبال توضیحاتی درباره احتمال کسر 6 امتیاز از پرسپولیس را ارائه کرد.

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در حالی که گفته می شود که باشگاه پرسپولیس طبق حکم فیفا به علت بدهی به مانوئل ژوزه با کسر 6 امتیاز مواجه می شود اما عبدالصمد ابراهیمی کارشناس حقوقی نظر دیگری در این مورد دارد.

ابراهیمی درباره احتمال کسر 6 امتیاز از پرسپولیس گفت:  حكم پرونده ژوزه تاكنون صادر نشده و بعد از صدور امكان تجديد نظر خواهی نزد دادگاه فدرال سوييس هم وجود دارد كه در صورت انجام اين تجدید نظر خواهی اين خود پروسه ای حداقل ۶ ماهه است.

وی در ادامه عنوان کرد:  در هر حال به فرض قطعيت رأی هم فيفا مهلتی ۲۰ تا ۳۰ روزه را برای  پرداخت وجه در نظر می گيرد و اگر در اين مهلت، اقدامی براي پرداخت صورت نگيرد پرونده جهت تنبيه بابت تمرد از دستور فيفا به كميته انضباطی می‌رود كه آنجا تنبيهات نقدی يا محروميت از نقل و انتقالات يا كسر امتياز در دستور كار قرار می گيرد.

کارشناس حقوقی فوتبال تصریح کرد: تصميم مديريت باشگاه در خصوص جذب كمك های هواداران، صرفا اقدامی  آينده نگرانه و در راستای آمادگی جهت مقابله با تصميمات احتمالی است و تا اين لحظه هيچ خطری پرسپوليس را تهديد نمی كند و نبايد دل نگران بود.

 وی در پایان خاطر نشان کرد: البته كه كمك های  هواداران باعث می‌شود مديريت باشگاه با اطمينان خاطر بيشتری به مواجهه با مشكلات پيش رو برود؛ این‌ها مسائلی است كه از قبل وجود داشته و بالاخره بايد در يك نقطه خاتمه يافته و حل شوند.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار