وثوق احمدی: کسر 6 امتیاز از پرسپولیس دور از ذهن نیست

سرپرست کمیته وضعیت بازیکنان فوتبال گفت: بدهی مانوئل ژوزه سنگین است و احتمال کسر 6 امتیاز از پرسپولیس وجود دارد.

روزبه وثوق احمدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره احتمال کسر امتیاز از باشگاه پرسپولیس اظهار کرد: آرای انضباطی فیفا براساس میزان بدهی باشگاه ها صادر می شود. با توجه به اینکه میزان بدهی باشگاه پرسپولیس به ژوزه زیاد است احتمال کسر 6 امتیاز از این تیم وجود دارد. 

وی در ادامه عنوان کرد: کمیته حل اختلاف فیفا اجازه کسر امتیاز ندارد و فقط این کمیته می تواند باشگاه مربوطه را از نقل و انتقالات محروم کند. همچنین دادگاه حکمیت ورزش بعد از صدور رای مهلتی به باشگاه پرسپولیس می دهد و بعد از آن پرونده به کمیته انضباطی فیفا می رود و در آنجا حکم نهایی صادر می شود. 

وثوق احمدی تصریح کرد: طبق قانون جدید باشگاه هایی که پرونده های حقوقی در فیفا دارند و با بدهی های سنگین مواجه می شوند در فصل نقل و انتقالات تابستانی اجازه جذب مربی و بازیکن خارجی ندارند. 

وی افزود: باشگاه های پرسپولیس و تراکتورسازی بیشترین پرونده حقوقی را در فیفا دارند و این 2 باشگاه نمی توانند بازیکن و مربی خارجی جذب کنند. 

مسئول کمیته وضعیت بازیکنان در پایان خاطر نشان کرد: به هر حال باشگاه ها باید بدهی های خود را با بازیکنان و مربیان خارجی تسویه حساب کنند تا اجازه جذب بازیکن و مربی خارجی داشته باشند. 

انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار