استاندار گيلان گفت: پليس در همه سنگرهای خدمت رسانی به مردم حاضر است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گیلان؛ محمدعلی نجفی در ديدار با فرمانده انتظامی استان، با تقدير از عملكرد خانواده بزرگ پليس، گفت: پليس در همه سنگرهای خدمت رسانی به مردم حاضر است.

 نجفی نقش پليس را در اشتغال مولد و تقويت توليد ملی، پررنگ دانست و اضافه كرد: حضور پليس در مرزها و برخورد با قاچاق كالا، تاثيرات مثبتی در اقتصاد كشور خواهد داشت.

وي فضای كسب و كار در استان را رو به پيشرفت توصيف كرد و اظهار داشت:  شرايط اقتصادی مردم با برنامه ريزی های دولت مرحله به مرحله بهبود پيدا خواهد كرد.

استاندار گيلان با تصريح بر اينكه نشاط بهاری نبايد به زير پاگذاشتن أصول و قوانين منجر شود، خاطرنشان كرد: فرهنگ بالاي شهروندان گيلانی، نوروز را از گزند بی اخلاقی ها در أمان نگه خواهد داشت.

سردار محمدرضامیرحیدری در ديدار با استاندار گيلان، با بيان اينكه از آغاز طرح نوروزي ٣٠٠ هزار نفر وارد استان شده اند، إبراز اميدواري كرد كه سال جديد، كم حادثه تر از هميشه باشد.

سردار ميرحيدری با اشاره به كاهش ١٠٠ درصدي تصادفات فوتي درون شهرهاي استان، تصريح كرد: غيراستاندارد بودن برخي از معابر، مسئوليت سامان دادن به معضلات ترافيكي را دشوار مي كند.

اين مقام انتظامی با تاكيد بر اينكه همكاری نزديك پليس با دستگاه های امنيتی، وضعيتی مطلوب و پايدار را در استان به وجود آورده، خاطرنشان كرد: از شروع طرح نوروزي، آمار شرارت در سطح استان به صفر رسيده است.

وي با تقدير از عملكرد استانداري در إيجاد كمپ ترك اعتياد، اظهار داشت: نجات هر فرد معتاد مي تواند به معناي نجات تمام جامعه باشد.

فرمانده انتظامي استان گيلان با بيان اينكه پليس براي برخورد با پديده شوم قاچاق از هميشه مصمم تر است، تصريح كرد: توليد و اشتغال بيشتر تنها با ريشه كن شدن قاچاق ميسر مي شود.

 این مقام ارشد انتظامی با اشاره به كاهش ٣٥ درصدي سرقت در سال گذشته، تصریح کرد: قرارگاه های مبارزه با سرقت پليس با قوت و إشراف اطلاعاتي به كار ادامه مي دهند. 
 
انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.