فرمانده انتظامی استان فارس از توقيف سه محموله ميلياردی كالای قاچاق به ارزش 5 ميليارد و 288 ميليون ريال در شهرستان های مهر، كازرون و رستم خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سردار احمدعلی گودرزی فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه ماموران انتظامی شهرستان مهر، در راستای مبارزه با قاچاق كالا، اقدام به كنترل خودروهای عبوری در جاده های شهرستان كردند، گفت: در اين راستا به یک دستگاه خودرو سواری سمند در جاده مهر به سمت دارالمیزان مظنون و پس از از مسافتی تعقيب و گريز خودرو را متوقف و در بازرسی از آن ۲۷۰ دستگاه انواع گوشی تلفن همراه به ارزش يك ميليارد و 700 ميليون ريال كشف شد.

گودرزی افزود: در شهرستان كازرون نيز ماموران انتظامی به يك دستگاه کامیون خاور حامل البسه قاچاق را در جاده کازرون به سمت بوشهر شناسايی، متوقف و در بازرسی از آن 15 هزار و 823 ثوب انواع البسه بدون مجوز گمرگی را به ارزش يك ميليارد و 800 ميليون ريال كشف كردند.

وی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان رستم نيز در عمليات ديگری موفق شدند یک دستگاه كاميون تريلی حامل انواع کالای قاچاق را در اطراف اين شهرستان شناسايی و متوقف كنند و در بازرسی از اين خودرو دو تن و 800 كيلو گرم مغز بادام هندی، 460كيلو گرم مغز بادام زمينی و 10 تن 305 كيلوگرم عدس سبز دانماركی همگی خارجی و بدون هرگونه مجوز قانونی کشف كنند.

سردار گودرزی با بيان اينكه ارزش اين محموله نيز دو ميليارد و 288 ميليون ریال برآورد شده است، بیان کرد: در اين سه عمليات علاوه بر توقيف هر سه خودرو حامل كالاي قاچاق، 4 نفر قاچاقی كالا دستگير و با تشكيل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان فارس تاكيد كرد: از آنجا قاچاق كالا عامل مهم در ضربه زدن به توليد و اقتصاد ملی است، پليس فارس در راستای اجرای فرمامين مقام معظم رهبری، در سال "اقتصاد مقاومتی، توليد و اشتغال" با جديدت با قاچاق كالا مبارزه خواهد كرد.
انتهای پیام/ر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار